Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 7.1.2022 (13:25:41)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To bude žůžo, budoucnost. Jedna polovina lidí s vacínou ustrnulá v 3D, druhá přecházející s frekvenčním vzestupem do vyšších dimenzí ducha a bytí.
Do toho přilítnou mimozemšťani, protože to ta druhá půlka se stoupáním frekvenčním už nevydrží a oni taky ne.
Pak začnou umírat ve velkém ti očkovaní, nebo to už budou mít rozběhané a teprve potom s tím začnou být velice nápadní.
Bude plno sirotků, pokud je jejich superzodpovědní rodiče nenechali očkovat.
Svět bude nadějný a mladý.

Ono by jinak stačilo, aby lidi byli chápavější a tohle nemuselo být, no jo no.

Co chci, jsem hvězdný spratek. Kupříkladu jsem sem jako starseed kdysi zabloudila a prý jsem tehdy zničila tenhle web! Až po letech mi začíná docházet proč. Oni to nemysleli, že ukážou obrázek, nebo básničku a půjdou dál a podiskutují o věcech.
Ne, oni to tu brali jako výkladní skříň své hvězdné umělecké kariéry a já jim kazila svou přítomností jejich image.


A ti jsou oočkovaný, to věřím a jejich spratci taky.
A pak že není spravedlivost.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter