Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Queen
Autor: Mashine (Občasný) - publikováno 1.2.2008 (12:17:06)


 stínostín (Občasný) - 1.2.2008 > Mashine> pokud mluvís o prazdnote tak az budes vetsí tak prijdes na to ze prazdnota je ta nepodstatnejsí vec co tu máme a kdo je trochu chytrý tak k ní speje... dosáhnout vnitrní prazdnoty zamená treba v buddhismu realizace ci vysvobození tak zvaná absolutní svoboda... tak daleko jeste nejsem presto ti díky za to ohodnocení... i Einstein dosel ktomu ze kdyz rozdelís nejmensí castice tak dojdes k prazdnote coz není nic divného, ale ted to prijde... vse co tu vzniká a vzniklo se deje z prazdnoty... myslím ze si nezaslouzím techto vysokých poct, jak písi na hore tak daleko jeste nejsem... ale zpet k tvém teoriim... tmu si dovede predstavit uplne kazdý kromne pár psychicky postizených lidí, ale predstavit si práznotu jako podstatu mysli, ci met tuto zkusenost uz se podarí jen pár lidem... kdo tohle chápe tak patrí k velice pozitivne pusobícím lidem ... abych to jeste upresnil prazdnota je totis nekonecná radost... je to to nejcenejsí a nejradostnejsí co tu na tomto svete máme... jinýmy slovy je to buddhovská podstata... kdyz ji dosáhnes tak to más zasebou, jses z techto sracek venku a nepotrebujes se rozcilovat jak na svou tvorbou tak nad kritikou jiných... tak v budoucnu kdyz chces volit v tvých vetách nejaká slova nebo prirovnání tak si vem knihy a zjisti si co mají za význam nebo co znamenají... mej se pekne a pracuj dál na své umelecké dráze ta te dovede jen k pýse a umocní tvé ego, jak budes starsí tak mozná zjistís ze se toho chces zbavit, potom si treba vzpomenes i na tyto vety...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli stínostín
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter