Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Závěr z dynamické meditace z kolekce Inside
Autor: eMBlue (Občasný) - publikováno 9.11.2007 (21:13:14)


 eMBlue (Občasný) - 16.1.2008 > Damika> la pardón...pojmy jsou v této oblasti dost často problém ve vzájemném pochopení práve proto, že se jedná o v podstatě často o abstraktní/psychické (různými školami a dnes i jednotlivci různě pojímané) pojmy a nekolektivní prožitky přeshující běžné vnějškově-realistické vnímání.-) Po netu se to tížeji jak těžko vysvětluje, je to v podstatě dost intimní "věc". Tou meditací míním spíše východní přístup, potažmo tzv. ještě více abs. pojem "transcendentální meditace (užívaný např. Grofem) ze slovníku: meditační metoda s nároky na vědeckost, kt. naladěním na jedinou slabiku (mantra) údajně utišuje argumentativní myšlení, odbourává stres, uvolňuje „tvůrčí inteligenci“ dřímající v hlubinách já a vede k vyšším formám vědomí a nadpřirozeným schopnostem " Mantra je v principu co v naší kultuře modlitba, či zvolání-evokace např.: Mé vnitřní božství..., plně a s láskou se otevírám tvé Věcnosti, Dokonalosti, Harmonii a Lásce (míněné i jako všepřijímání). Když se to "dělá opravdově" zkombinuje se to např s 2dcl 14% vína z JARu,-) Tak to mnohdy dělá divy. Ano, souhlasím, trénovat se to musí, ale nejde to jako ve sportu, ...taky platí né hlubá síla a egositická vůle být (nej)lepší, ale jen čistota, opravdovost a síla ducha. Jinak s Weinfurterem nesouhlasím (ač ten by se patrně na ducha totemu hodil nejvíce:-)), s Bruntonem místy ano, jako jeden z mála "duchovních romanopisců" zmiňuje temnou noc duše. Která nakonec i přes její sveřepé odmítání potkala i čelní představitele hnutí Hyppies i zakladatele New age, stejně jako předtím křest.světce a jiné jako byl můj oblíbenec J. Krišnamurti. Tedy duch.-nehmatatelné a nezměřitelné pojmy a přemýšlení o nich jak jsem přesvědčen je mnohdy dosti zavádějící, intelektuální duchovno je filosofie, by't zpočátku nutná, ale né nadarmo se píše: blahoslavení chudí duchem... Stejně jako nás nemění přemýšlení o životě (třeba druhých), jako procházení tím vlastním...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli eMBlue
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter