Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Anděl Světlonoš z kolekce Malé návraty
Autor: R.Samildanach (Občasný) - publikováno 25.4.2002 (17:26:20)


Martin (Stálý,Redaktor) - 26.4.2002 > Je to pěkná básnička, ale trochu mi tam chybí jedna věc...když si člověk řekne, jak vypadala asi středověká válka, napadnou ho věci jako "luky,meče,krev,plameny...", ale zkus někdy vyrazit na louku a představit si, že jsi válečník. Najednou Tě budou třeba obyčejsky zábst nohy,ucítíš příjemné květy,zapomeneš si doma nějakou pro Tebe důležitou věc, prožiješ prostě kousek opravdové chvíle toho tehdejšího válečníka, bojoval třeba na stejné louce...víš, propletl bych to těmato maličkostma, aby ta atmosféra války pak získala na větší opravdovosti, aby se více podbarvila a čtenář tam stál a prožil si to. Jinak moc hezké.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter