Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Batoh, co měl hezký nohy. z kolekce Muž a jeho ženy
Autor: jiri-jirik (Občasný) - publikováno 30.4.2007 (10:14:35)


Quotidiana (Občasný) - 2.5.2007 >

no tak jsem asi trochu ovlivněná tou písničkou, kterou mi zpíváme jedné kamarádce a rozhodně to není o tom, že bychom nechtěli aby na vandry chodila, nebo si mysleli, že se na ně nehodí... jde prostě o pocit, který asi z toho textu na první pohled nesálá... ale o jistou ironii ve stylu "kdybych mohl, tak tě za flašku rumu vyměním, ale jsem rád, že tu možnost nemám a že ty  jsi se mnou, navzdory všemu..." (no asi máme jiného interpreta - v jeho podání je ta písnička pozitivní)

 

- s jirkou jsem na výletě nebyla a i kdybych byla, nemá nebo by nemělo to mít vliv na to, co si myslím o tom, co napsal... prostě mne to nezaujalo a považuju to spíš za průměr toho, co jsem kdy četla (V porovnání s "falešným autostopem" např. je tohle prostě jen pěkný zápis z deníčku...) a dala jsem tomu málo bodů, protože na víc to podle mne není... pokud má většina jiný názor, tak s tím nic neudělám, nikoho o své pravdě přesvědšovat nechci a ani nebudu...

 

 - všechno co píšu se týká těch pár řádků, které tady jiri-jirik napsal, ne toho co se skutečně stalo, kdo u toho byl a cokoli jiného... vzhledem k tomu, že prostě znám spoustu lidí, kteří chodí na výlety a zažívají něco podobného, tak mi prostě nepřipadá, že muž se ženou si rozumí jen málokdy...

 

- prostě mám "bohužel" (pro autora - tedy, ne ve smyslu, že bych toho litovala) podobný kamarády, slýchávám jejich podobný historky a navíc mi na stůl chodí mraky časopisů "k nedělnímu kafičku" a jaksi nedokážu ocenit to, co mám na talíři téměr neustále :))

(asi tak jako kdyby vám dal někdo za úkol obodovat reklamu na prací prášek.... většina z nich je udělaná dobře, funguje ale pochybuju, že by jim někdo dal 5b i s doporučením a ještě si je nahrál na video, protože se v persilu tak svěle pere... :)) )


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Quotidiana
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter