Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Respekt? Bravo!
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 13.4.2007 (14:54:16)


 g morr (Občasný) - 16.4.2007 > MiKa> 

trochu se mně to pokazilo tím, že nejsou vidět odkazy. ale jen maličko. ono by stejně nebylo poznat, co je a co není ironicky.

a vlastně to ironicky nemělo být vůbec. eco prostě nesmírně vtipně otočil intelektuálské nářky proti kulturním barbarům; říká zhruba něco v tom smyslu: přestaňme je nutit do vysoké kultůry. je to proti nám, proti nim a je to proti vysoké kultůře.

nacpi povinně zájezd dělníku do treťjakovské galerie.

 

nebo jinak -- když nedokážeš ocenit rozdíl mezi pyramidou v gíze a v las vegas... proč bys měl jezdit do gízy a dupat, otřásat její chatrnou statiku a odhazovat tam igelit? neříká vlastně nic jiného než "jedem des seines"... ale přiznávám, že mě tím nakopnul. byl bych ochotný se pohoršovat nad tím, že pro mamon se vychází blbečkům vstříc, jejich potřebě pozlátka a kýče. a nějak mi ve svatém zápalu nedošlo, že tak to má být a že je to lepší, než... ještě jinak: převčírem jsem šel lesama na procházku. z křivoklátu proudily desítky lidí. sobotní výlet... myslíš, že z hradu odcházeli s radostí? ne, byli utahaní a zpruzení. ne každý prostě dá hodinku a půl s jagelloncema a fürstenberkama... a proč by měl? stejně mu to bez nějakého základního historického backgroundu nemůže nic povědět. to je pro historiky. co by bylo pro něj? nevím, středověká žranice... atd.

 

jestli budu mít čas, trošku to překopu. a hlavně dneska už budu vědět, jestli je v respektu zas nějaká perla.

 

no... a ten plevel hor a řek... to jsem si tam samozřejmě přidal. protože to eco neřeší, neleží mu to na srdci. a navíc se fakt žádný elegantní řešení v podobě lacinejch kopií pro masy nenabízí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli g morr
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter