Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NA CO SE PTAJÍ MRAVENČÍ DĚTI
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 22.10.2006 (20:27:38)


 SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > Jozífek_a_ryby> dneska piva nemám-básnička působí stejně dobře,ale to,co sem tam napsal já,chápu jen tak,tak,a jen proto,že se znám,tak si to nakonec přeložím,ale vůbec nedivím,že nikdo jiný asi nechápe.Já tam vidím hlavně to,jaký sem skrytý egoista-což se projevilo těmi pivy-začal jsem upřímně s kritikou díla,ale skončil vykládáním vlastního příběhu-a ani si toho nevšiml!Omlouvám se!Bylo to myšleno asi tak,že tam nenacházím žádnou strukturu,které by se rozum chytil,a stvořil si z toho vlastní interpretaci.Není vůbec lehké udělat něco,kde můj rozum nevygeneruje žádnou strukturu(-už mnohokrát jsem se přesvědčil,že protože si najde svou vlastní,dokonale skryje tu,kterou tam dal autor-pochopitelně mnohem lepší-a trkne mě to třeba úplně náhodou až za roky-prostě analytická mysl mně to dílo znehodnotí),nuž a tady to s tím analytismem pěkně vyběhlo-rozum se na to chytil jak pes,kterému hodíte kost co nejdál-ten za ní okamžitě tupě běží-"kost,letět,daleko=utíkat,najít,sežrat",a zatímco čmuchá kam se poděl oběd,vklidu si pochutnáte na schované kýtě-což by dost dobře nešlo,kdyby u toho to psisko slintalo,a nutilo abyste se podělili!Zatímco rozum byl zaměstnaný hledáním čeho by se chytil,dal příležitost vnímat dílo jinými receptory,ktrým je logika ukradená,vnímají poetiku-když tam není,nereagují-je-li,pak ji ony receptory vcucnou,a nechají projet tělem jako elektrický výboj-takový duševní orgasmus;-).A toto se mi stalo u této básně!Snad je to srozumtelnější,-a o díle,a mém pocitu z něj-a ne o víc sobě-jako ta kritika psaná po těch pivech!PS:Něco podobného máte ve jméně-vůbec nevím,co znamená-tak krásně absurdní a ujeté,že samo o sobě je to umělecké dílo-takže přidávám dalších 5bodů,a dop.-za jméno!
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli SATANICSAINT
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter