Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Modřanské postsynchrony
Autor: miroslawek (Občasný) - publikováno 27.2.2007 (10:48:48)


 miroslawek (Občasný) - 8.3.2007 > Opíječ tchýní> 

Nevyslovil jsem podezření, že bys chtěl něco ukrývat. I když ta prodleva musela být znatelně delší než deset minut, na což mám přísežného svědka :-) Hmmm, poslyš, ta tvá sebeobrana je mi trochu podezřelá ;o))) A pro tvou informaci dodávám, Totem aktualizuje, ovšem já si v určitých případech ukládám do soukromého archivu. A tady se nešlo nepodělit.

 

Jestli tě báseň oslovuje nebo ne, je mi srdečně jedno, také jsem se proti něčemu takovému nikdy neohrazoval. Hádat o tvých emocionálních dojmech se opravdu nechci. Jen nemohu souhlasit s posuzováním kvality na základě emocionálního dojmu. Pokud bys za celou tu dobu nepochopil, že právě toto je jádrem tzv. sporu mezi námi, nutil bys mne mít tě za hlupáka, ne-li rovnou za zdivočelého kytovce uprchnuvšího z delfinária. Proč mi podsouváš (a ne poprvé) stanoviska či tvrzení, která jsou v zásadním rozporu se vším, co jsem řekl, naštěstí pro renomé oné nadprůměrné intelektuality, jíž se holedbáš, z logiky vyplývá - je to vcelku běžný únikový manévr, k němuž se však uchylují zoufalci. Mohu ti k tomu říct asi následující: člověk nezpupný by hlavně měl umět přijmout břímě, jež přináší zodpovědnost za jím vyřčená slova. To platí stejně pro mne jako ovšem i pro tebe. A když projdeme celou "diskuzi", materiálu k posouzení, jak si v tom kdo vedl, je skutečně dost. Exemplární případ z tebe nedělám, dělám si z tebe legraci - nebo, jak by zřejmě případněji řekla Malke: velikou, ošklivou prdel.

 

P.S.

 

Je třeba tematizovat vztah svého naivního parciálního já k intertextové výměně a příslušným indukovaným anticipacím.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli miroslawek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter