Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Modřanské postsynchrony
Autor: miroslawek (Občasný) - publikováno 27.2.2007 (10:48:48)


 Šílená svině (Občasný) - 7.3.2007 > miroslawek> Víš Miroslaweku, já jsem nic skrývat nechtěl. Vysvětlení je prosté. Napsal jsem ti tento obsáhlý dopis, tak jak jsem sedl a psal. Nikdy neopravuji text v poznámkovém editoru, protože jsem zvyklý ho vidět vcelku. Proto ho odešlu, paksi ho přečtu a někdy opravuji, někdy na to kašlu. V tomto případě jsem se rozhodl úplně k jiné věci. Už mi přišlo nepříjemný (i mně samému kupodivu)to moje vykrucování a navíc asi po dalším trojím přečtení básně jsem na ni skutečně přehodnotil názor a ta poznámka se mi už nelíbila a změnil jsem ji asi 10 minut potom, co jsem ji dopsal. Neznám mechanismus totemu, jestli se aktualizují i odeslané zprávy. Asi ne.
Ještě k tvé básni: možná, že jsem se u tebe v lecčems zmýlil.Je tomožné a já si to přiznávám. Ale jsou věci, které by člověk nezpupný, měl umět přijmout. Jedna z nich je ta, že mně tvoje báseň citově,emocionálně neoslovuje.Nic se neděje. Není důvod z toho dopisu dělat exemplární případ. Chceš se hádat o mých emocionálních dojmech? Jsi ještě stále nad věcí, nebo jsi nad ní nebyl ani na začátku. Já jsem se nad tvou básní i diskuzí pod ní napřemýšlel opravdu dost.Něco jsem ti z toho řekl, něco si nechám pro sebe.Zkus udělat to samé! Materiálu je dost - při pozornějším čtení, jestli to chceš ještě pitvat, zjistíš, že velká část mých názorů pod tímto příspěvkem má svoji logiku. Jestli ne pro tebe, tak to ignoruj. Já už tady to téma vidím vyčerpané.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter