Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
deník úchylačky
Autor: teardropp (Občasný) - publikováno 3.3.2007 (12:38:03)


Quotidiana (Občasný) - 5.3.2007 >

hmm... to je fajn, ale nechápu, proč to tady publikuješ.

jestliže to je opravdu deník tvé kamarádky a dáváš to tu bez jejího vědomí (jak tu píšeš), tak si dovoluju upozornit na existenci autorského zákona, který tvoje chování považuje za nezákonné.... nehledě na to, že já osobně to považuju za velmi nevhodné až nechutné, publikovat někde deníčky svých kamarádů...

 

Tohle je prostor pro publikování VLASTNÍ tvorby... takže pokud si myslíš, že by ta kamarádka měla zájem, stačí jí dát odkaz a ona už zbytek zvládne sama...

 

odhaduju, že ta dotyčná slečna chodí do školy na Vyškově, tak jen doufám, že chodí taky na musado až na tohle přijde, že ti vysvětlí svůj názor na to, jak zacházíš s jejími texty...

 

A pokud se jedná o "stylizaci" a ty jsi autorem tohohle textu, nevím, jestli jsi zvolil správnou formu prezentace ...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Quotidiana
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter