Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČtvercujíČ
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 18.2.2002 (00:58:50)


anonym1 (Občasný) - 23.2.2002 > Olina. To posoudí každý z nás. Já to například posuzuji podle toho, že každá metafora, která tvoří nějaký celek, dává ( ikdyž se to na první poheld nemusí zdát) přirozenou vnitřní souvislost.
I básních ,které se neopírají o žádnou logiku ten vnitřní řád najdeš. Dále báseň jako celek by měla někam směřovat nebo je - li určená jednomu pocitu, měla by aspoň gradovat.
Co se týče toho rozumu, chtěla jsem tím říct ,že rozum prostě z toho vyloučit nebo oddělit nemůžeš. Mám pocit, jako kdyby ses rozumu přímo chtěla zříct ,ale to nejde. Přeci i blázen má svou logiku.
Samozřejmě ,že umění je o pocitech, ale také ty pocity mají svoji podstatu v logice a rozumu. Sama to ztvrzuješ, že pocity zpacováváš rozumem.
A PROSÍM ,KDE ČTEŠ SLOVA O TOM ,ŽE PÍŠU ,ŽE JSEM TU NIC NENAŠLA?
Já respektuji to ,že s mými názory nesouhlasíš, ale trochu mě zaráží, že mi neustále podsouváš, to co jsem nikde nenapsala. To je trochu demagogický přístup k diskusi.
No a co se týče mých veršů ,tak ty jsou jednoduché a prosté převážně zabývající se bežnými problémy a bolestmi a radostmi obyčejných lidí, jednoduché říkanky a rýmovačky nebo satirky, ale to neznamená ,že když já jsem jednoduchá ,že nedokážu ocenit poetiku, fantazii a smyslnost.
A další věc, kterou mi podsouváš, mluvila jsem obecně o mrtvých metaforách, neobsnad někde čteš, že to píšu o tomto díle přímo Hudsonovi.
Víš, milá Olino, já jsem zastáncem vzájemné etiky a vzájemné úcty, co se týče vzájemné kritiky.A řídím se heslem co se nelíbí, mě nemusí být špatné!
Takže tuto otázku jsem vyvolala obecně a nic jsem
nebylo adresného. Taky neříkám ,že by tu pro Hudsona nebylo místo a nevšimla jsem ,že by to psal někdo jiný. Držme se faktů a nepodsouvejme si vzájemně něco, co tu opravdu není!
Toť vše a další moje heslo je, doufám ,že se naše rozdílné názory, rozejdou jako přátelé.
Měj se.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli anonym1
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter