Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČtvercujíČ
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 18.2.2002 (00:58:50)


stín (Občasný) - 22.2.2002 > Tak Rezi, k tomuhle já mlčet nemůžu.
"Ta diskuse byla uměle vyvolaná, neb do ní sám autor zasahoval. Nebylo to o tom, že si tu lidi povídali jen sami... " - dívala jsem na dílo od JiKo "Tráva útočí" - i do této diskuze autor zasahoval a lidé si tam nepovídali sami - mám tomu rozumět tak, že i toto byla "uměle vyvolaná" diskuze??? - nevím, nerozumím tomu, tak se ptám
v případě, že by byly obě diskuze "uměle vyvolané" - co se tím mění na diskuzích samotných? jsou v něčem méněcenné? Nerozumím tomu, pokus se mi to, prosím, osvětlit...
k "mrtvolně zahnívajícím vyjádřením vlastních pocitů se radši vyjadřovat nebudu ... jen Ti nevím, jestli mi jde při čtení básní jen o ztotožnění - myslím, že mi jde především o to, co na základě jistého ztotožnění mi přináší báseň NOVÉHO - kde mě nutí přemýšlet a taky klidně s pocity autora nebo jeho myšlenkami nesouhlasit - protože tehdy se něco učíš, dozvídáš o sobě i u druhých - pocitem ztotožnění se toho moc nenaučíš, nedozvíš ...
ale HLAVNĚ - mám pocit, žes VŮBEC nepochopila, o čem je řeč - v téhle diskuzi "pár hrdých jedinců" nepřesvědčuje nikoho, že pravda je na jejich straně, snaží se jen ukázat, že svět může být nazíraný z různých úhlů - že jsou introverti, kteří budou více psát o vnitřním světě a vnitřním zrcadlení světa vnějšího, a že jsou na druhé straně extroverti, kteří budou psát víc o světě vnějším - kdo komu dal právo určovat, který ten přístup je správnější???? - stejně tak jsou lidé rozumově zaměření, kteří budopu psát rozumem, logicky, a jsou lidé, kteří jsou zaměření emocionálně a tudíž se budou vajadřovat skrze pocity a tudíž tato poezie bude o obrazech, barvách atd. - koho je víc??? - REZI, ZÁLEŽÍ NA TOM???? proboha???? nikdo nenazval Hemingwaye za patlala, ale nevím, proč nazývat volovinou něco jen pro to, že to Tobě není srozumitelné???? vždyť Ti to nikdo nevnucuje, někomu se to líbí, někomu ne, ale nebudu toho, kdo má jiný pohled na svět, urážet! To nemyslíš vážně!!!
S pozdravem Olina
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli stín
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter