Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bn
Autor: zbytek jelena (Občasný) - publikováno 22.11.2006 (00:27:58)


Minimalista (Občasný) - 23.11.2006 >

Opět budu kamenován některými Totemisty ochraňující svobodu projevu, ale opět můj názor – takováto kresba by z obsahového hlediska neměla být zde publikována. O co je o víkendu stažená pornografická fotografie horší, než tato kresba s deviantním sadistickým obsahem? Když se dívám do galerie autora, zjišt‘uji, že postupně zkouší, co všechno zde může vystavit, jeho odvaha postupně vzrůstá. Je to už jeho druhá kresba z prostředí koncentračního tábora, do které je vložena sexuální scéna. Třeba se mýlím, ale zdá se mi, že autor bude zřejmě tzv. ideatorní sadista (člověk, který se uspokojuje masturbací provázenou sadistickými fantaziemi, s přispěním vlastní nebo převzaté písemné, obrázkové nebo filmové produkce). Symbolem ostrého paroží bude zřejmě sám autor. Člověk, který nenachází adekvátní sexuální přístup k ženám. Autor zastoupen parožím přichází k ženám jako věc (snad i masochistické sklony?) ostrá, která může poranit, či raní. Sexuální laskání žen s parožím  (zbytku jelena) je vlastně laskání s autorem. I při tomto chce snad autor ženu(ženy) ve svých představách ranit. V prvním obrázku z koncentračního tábora degradoval pověšené ženy za ruce na drátovém plotě s ostnatým drátem na věc sexuálního uspokojení autora – a podle něj i vězňů za plotem, kteří bezbranné ženy osahávají a jedna ruka se dotýká i pohlaví. V dnešním příspěvku jde autor ve svých sexuálních fantaziích ještě dále. Jeho fantazijní sexuální obcování se třemi ženami se děje v koncentračním táboře za přítomnosti dvou dozorců se psem a vedle kopy lidských mrtvol (prvek nekrofilie?). Opět plot s ostnatým drátem. Dva přihlížející dozorci jsou symbolem dívajících se návštěvníků Totemu na vyobrazenou scénu. Vojáci nezakročují, a protože nezakročují ani Totemáci, autor se asi domnívá, že všem se takové scény, tak jako jemu, zamlouvají. S velkou pravděpodobností lze očekávat, že autora vzrušuje i samotné publikování podobných kreseb zde na internetu a schvalování jeho výtvorů některými Totemáky, kteří jeho internetové počínání ještě, nechtěně, posilují a jakoby legalizují.

A všechny obhájce demokracie a svobody projevu bych rád upozornil, že nejde ani tak o pokus zobrazení zdejšího krutého světa, ani o nějaké umění, prostě galerie Totem a všichni dívající se Totemáci jsme s největší pravděpodobností využíváni k sexuálnímu uspokojování autora. Tak usuzuji z postupných zveřejněných příspěvků autora. Bijte mě, třeba mě vyhoďte z Totemu, ale myslím si, že co má být pojmenováno, ať je pojmenované. Kéž bych se mýlil!

P.S. Proti autorovi samotnému nic nemám, každý jsme nějaký, ale stavím se proti veřejné prezentace zde na Totemu takových kreseb s deviantním sexuálním obsahem využívajících hrůz koncentračních táborů ( z jakékoli doby). Prostě si myslím, a to mi nikdo nevymluví, že i zde na Totemu by člověk měl zůstat člověkem.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minimalista
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter