Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČtvercujíČ
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 18.2.2002 (00:58:50)


Thomas Hudson (Občasný) - 18.2.2002 > Jinak pro mě rozhodně má smysl popisovat své fantazie...
Vzpomínám si, jak jsi říkala že dnes autoři nepíší originálně a omýlají pořád to samý, ale když ti nabídne někdo něco jiného (neříkám originálního), tak jsi na scestí, protože nejsi schopná přijmout něco, co se vymyká dosavadním zaběhlým tématům, které tě tady na totemu unavujou.
Přiznávám se, že to minulý dílo a i tohle jsem udělal právě na popud tobě...chtěl jsem vytvořit něco snového a fantazijního a aby to nebyla ani poezie, ani próza...přiznávám se, že jsem se stejně nechal omezit těmhale dvouma útvarama protože moje snažení bylo, umístit to někam mezi. A hnedle se kolem nového útvaru seběhla debata jestli jako poezie v próze, nebo próza v poezii (což mě fakt potěšilo, protože bylo vidět že se mi můj záměr vyvedl) a že to není teda nic dobrýho, že bych si měl vybrat buď prózu, nebo poezii...tak se Rezi rozhodni...buď propaguj to, že autoři se budou snažit přijít na něco novýho a jinýho, anebo se přiznej k tomu, že souhlasíš s pokračováním zaběhlých tradic.....ještě musím předeslat, že jsem se při vymejšlení něčeho ne uplně stejnýho snažil, aby mělo dílo opravdu nějakou hodnotu a nebyl to je "bílej čtverec na bílým pozadí"...pokud máte zájem, tak vám udělám svůj rozbor i když si myslím že to opravdu pak ztratí hodnotu...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter