Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ab II z kolekce Ab
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 29.8.2006 (12:46:29)


 galoo (Občasný) - 29.8.2006 > Mishka> cisla (1-4) znamenaj odpoved-reakci na odstavec ve tvem textu :

1- promin ja zapomnel, na zeny to nefunguje (proc, to nevim).
2- sice si vystizne vystihla obsah sve momentalni tvorby, ale ono prave ten tichej vzkaz, ta citova - pocitova stopa v dile je prave to na co divaka preskoci z fotografie\malby\pisne atd. ja netvrdim ze dilo musi obsahovat velke silne myslenky, ale je fajn kdyz aspon naznak z toho nekonecneho spektra nekde tam uvnitr neco rozkmita, pohladi, nebo i rezesmeje (dat do dila pozitivni emoce je asi tezsi nez negativni).
3- tohle pocituje\proziva a sere to kazdeho cloveka ve kterem smysl pro esteticnost dosahl urcite urovne, na ktere uz dokaze rozlisit a objektivne zhodnotit vytvarni uroven dila, ne jenom na zaklade libi se mi to- nelibi se mi to (pusobi to na mne -nepusobi to na mne) ale na zaklade opravdove hodnoty z hlediska vytvarneho. a to cos tam napsala o mne je z 50 % pravda, nejdriv me to hrozne mrzelo, ale nakonec jsem ti vlastne vdecnej, protoze jsem to nakonec pochopil, a pokladam to za jeden z nejdulezitejsich a nejobjektivnejsich nazoru, co jsem kdy dostal.
4- prosim neber to tak ze jsem te chtel poucovat jak mas delat veci aby se to lidem libilo (vim ze kdybys chtela tak...), jsem ti chtel jenom napsat co mi ve tvem dile schazi.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli galoo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter