Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ženské hlasy v mužské hlavě
Autor: jafa (Občasný) - publikováno 11.8.2006 (14:46:21)


veršoun (Stálý) - 21.8.2006 > Znám album i osobní interpretaci. Z hlediska úrovně textů je to bohužel velký sešup (směrem dolů) - hlavně v porovnání s texty Benny Andersena. Burian nastavil svým předchozím albem "Drtivé jistoty" laťku natolik vysoko, že snad ani nešla přeskočit. Proto je skutečnost nízké úrovně vlastních feminizujících textů až odpuzující. Přitom dřívější feminní texty byly oživením atmosféry jednotlivých alb. Myslím, že přecenil své síly. Sebefeminnější muž není schopen napsat autentické ženské album, si myslím. Natočit a vydat zároveň dvě verze je pak trochu velikášské i když originální, asi jako nazvat svůj film Akumulátor 1. Já bych dával 2,5 hvězdičky z pěti. Recenze je napsaná slušně a souhlasím, že Hegerová je pro podobný typ muziky nepřekonatelnou interpretkou.
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli veršoun
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter