Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sběr z popela jsem pila včerejší
Autor: zirael (Občasný) - publikováno 10.8.2006 (12:32:46)


 Šílená svině (Občasný) - 17.8.2006 > Václav Mráz> Možná ano, ale přesto: některé pasáže se mi líbí, ale sběr popela (pozdní) považuju spíš za obrat efektní než promyšlený a navíc se mi nelíbí. Celek rozhodně není žádný obtěžující propadák, ale mě prostě nezachvátil. Chtěl jsem dát čtyřku, ale dal sem trojku (jako že dobrá). Kdyaž to tak cejtíš, není co řešit, ne? Jinak, by the way, jestli "v tom někdo vidí víc" nebo se "na to přilepí" nebo "ho to osloví" je umě asi jako "pivečko", "pivson" až "jedno". :) P.S. "sběr z popela" mi navíc evokuje protézy, kostičky a plomby, které se v krematoriu nerozemlely na prášek :) A přirovnávat ztracenou láskou k plombě nebo můstku mi příde trochu divný...ale nakonec :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter