Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moje děti
Autor: čekanka_učekaná (Občasný) - publikováno 3.8.2006 (00:46:35)


ztratila (Stálý) - 6.8.2006 > Ano, delikt, odkaz na tohle slovníkový heslo jsem sem dala včera:) Jinak (Adino), "polepši se" je ironie, někdo to používá i jako standardní pozdrav:) A dál - je to taková smršť několik na několik:) - tahle rubrika je vyhrazená reckám a názorům, který sepsali uživatelé a vloží je sem formou příspěvku. Není to prostor pro reklamu nebo odkazy na cizí texty. Pokud se čekanka chtěla pochlubit, měla několik jiných, poměrně výrazných možností: rubriku knihy, kterou najdeš v horní liště, fórum, nějakou formu spolupráce s redakcí... Na redakci se mohla obrátit i v případě, že systému Totemu nerozumí, jak uvedla výše. Tohle prostě není nejvhodnější způsob sebeprezentace, mně navíc není sympatický to, jak afektovaně tu (obrazně řečeno) rozhazuje ručičkama a jak si "konfliktnost" tohohle svýho kroku užívá, vypadá to spíš, jako by se snad ani nechtěla pochlubit, že se jí něco povedlo, ale spíš si před někým načechrat peříčka, prostě jako by si léčila nějakej mindrák. Což je její věc. Každopádně není první zdejší tištěná a drtivá většina autorů to zvládla s větší noblesou.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter