Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bratříček stát
Autor: 3022 (Občasný) - publikováno 9.12.2001 (01:38:45)


MARYLA (Občasný) - 15.12.2001 > No já mám někdy dojem, že se o zvyšování kriminality někdy mluví až moc. Ale to je možná tím, že se dívám na zprávy několikrát denně.

Když chce být "normální" člověk efektivně chráněn tak na nějaké to omezení svobody musí přistoupit. Na to teď opožděně přišli i v Americe. Doufám, že tohle nepochopíš, že jsem pro nějakou diktatůru, nejsem. Naopak, nechápu lidi kteří tvrdí, že "zlatá totalita". (I když je fakt, že takové myšlence se občas neubrání nikdo).

Myslím, že v amnestii sice opravdu byli propuštění i opravdovi kriminálníci ale těžci zločinci snad ne. Ta amnestie byla tak rozsáhla spíš proto, že komunisti občas zavřeli nějakého disidenta ne za politiku, ale na něho hodili něco kriminálního a kdyby se amnestie týkala jen politických vězňu tihle lidi by propuštění nebyli.
Pokud jde o to otevření hranic, tak teď se naopak hranice uzavírají kvůli ruské mafii, ale podle mně to přece kriminalitu snížit nemůže, takový mafián vždycky najde nějaký prostředek jak se přes hranici dostat, nedostanou se do naší republiky akorát slušní lidé.

No a pokud jde o ty zbraně, to s tebou souhlasím, že zločinec si zbraň vždycky opatří a spíš použije nelegální zbraň. Akorát si nemylím, že to že by normální občan měl doma zbraň kriminalitu nesníži. Možná vraždy. Ale krádeže ? To asi těžko.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli MARYLA
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter