Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nedelni ulet
Autor: manys (Občasný) - publikováno 10.5.2006 (11:58:00)


Vihar (Občasný) - 25.5.2006 > můžeš být dotěrná, ale ne tady veřejně, neboť někteří z cenzorních goril (alias písmáckých adminů) mě šmírují i tady.

Za co mě ofiko blokli si přečteš na tzv. blacklistu (česky černá listina) tzv. adminklubu a na autorských stránkách nicků "Vihar" a "V"

blokla mě ADMIN Vella ex Sonatina, když jsem se postavil proti utužení kamarádšoftů a feudalizmu, které začal provádět její šéfredaktor smetiprach tím, že do redakce si přednostně natahal téměř výhradně kompars svých kámošů, obdibvovatelů a nohsledů a já jim připomněl, že se něco prohlašovalo o rovném přístupu všech zájemců. Dál pro to, že jsem psal veřejně pravé důvody hektického přechodu na novou verzi písmáka se všemi jejími zápronými důsledky pro tvorbu i autory a o majetkoprávních podivnostech ohledně vlastnictví celého serveru, cenzuře nepohodlných nicků, kritik a blokacím. Admini si pak dávali velkou práci se špiclováním, co kde napíšu a mazáním mnoha (nejen) mých kritik.
Nakonec mi mazali i citace trefných a stále platných kritik z doby první Lyrykosonatinády, kterými jsem si vyzdoboval autorskou stránku, abych nemusel stále lidem odpovídat proč a zač. Jo a taky Lakrovova báseň na mou obhajobu vydržela pod adminklubem půl hodiny, stejně jako jistý admin činný i zde na totemu serval z hlavní strany za doprovodu arogantní demagogie veřejnou diskuzi DOTAZ, kde se jiní ptali, proč byl Vihar zablokován.
Krycí záminkou pro to všecko byla jedna fotka, co jsem si jí vlípl při sporu s Nicolette pod svojí povídku Puberťák. Jo a první výstrahu jsem dostal, když jsem se zastal písmáctva a postavil se proti výkonnému řediteli Literární Akademie v jakési diskuzi.

Vidím, že jsi pamětnice.. :o)
Neznáš náhodou Astru/žiletu

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Vihar
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter