Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kateřina Rudčenková, Tereza Riedlbauchová a autorské čtení Totemu 20. 2. 2006
Autor: drfaust info (Občasný) - publikováno 13.2.2006 (17:29:46)


čtenář drfaust - 23.2.2006 > Jsem teda zrovna nepřihlášený... No s těma cenama je to těžký, dostali jsme je od té MF a byly to ty poslední, co byly... takže víc jich nebylo. Nemáme holt tolik knížek. Ona to není soutež. Prostě někdy na někoho zbyde a na někoho ne. Že by se ovšem neodměněný autor svjel v křeči, či co, to bych opravdu neřekl. / Ono to právě není klání. To určitě ne. Je to čtení a knížky jsou jako pozornost od posluchačů, že je to bavilo... klání/soutěž ap. to by muselo mít jinej formát... porotu atd. Na druhou stranu by vůbec nebylo dobré odměňovat všechny... jakejsi motivační prvek musí bejt všude. Taky nikdy moc dopředu nevím, kolik lidí příjde. My se snažíme bejt demokratický. To je prostě otázka volby. ...a děkujem za návštěvu. Příště to opět bude s muzikou. Lu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter