Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "konec" kill arta z kolekce killgrafika
Autor: kill art (Občasný) - publikováno 15.12.2005 (14:01:40)


 surma (Občasný) - 16.12.2005 > Absolute> to že si lídé záviděj je normální a hlavně čím jsou starší a frustrovanější ze svého života... tak je hlad větší... já ani mezi lidi moc nechodím, proto jsem se stáhl do ustrání a jednou za rok tady udělám akci - setkání vytvarníků viz www.namlatě.com a to se snažím aby tu byli "normální lidi" ale i blázny strpím... kravatáky a závistivce zrovna nemusím... co se tvorby týče tak kdyby mě život a vztah k tvorě nenaučil restaurovat pískovec a sochy, tak samotnou vlastní tvorbou bych se neuživil, to bych musel začat dělat prasárny a podřídit se zakonům marketingu a tržního hospodářství... tomu se uspěšně bráním už víc jak 20 let nějakou dobu jsem si myslel že bych se mohl živit vlastní tvorbou... ale to je nemožné opravdově tvořit můžeš jen pro sebe a pár zpřízněných duší, které jsou rozseté po celém světě někteří se s tvou tvorbou ani nesetkajím i když ted přes internet je to o moc lepší ale lidí hledaj spíš jen fascinaci obrázků a někdy neví ani jak působí originál 1m x1,5m nebo co je v tom všechno za práci... kdo hledá hodnoty v životě ten se vyhne tomu že musí rozpoznával hodnoty i jinde... nechci být ten kdo brečí, že mé obrazy jsou nedoceněné protože v konkurenci trendů neobstojí, naopak vidím to střizlivě ono je dobře že neoslovují masu lidí... co se motýla týče tak bych to neviděl tak dramaticky chtěl jsem jen naznačit že kritické věci jsou mi bližší myslím si že by ta lebka v tom obličeji měla být více vypracována a výraznější ale to je můj úhel pohledu,protože citím k umělému odrazu štěstí který se zrcadlí v tomto světě nedůvěru... radši mám hmatelnou bolest, než nekonkrétní iluzorní nápoj štěstí... ale to jsem odbočil od tvého výtvoru ono je jedno jestli s motýlem nebo bez je duležité že jdeš co jdeš a ne se flákaš po hospodách, ale i to nezavrhuji vše je zkušenost někdo si ji užije a něco si z ní vezme a jiný u ní zůstane až do konce... každý máme jinou kapacitu a tak je to dobře... v tvých věcí se odraží ta energie co do nich dávaš a proto jsou dobré mají hloubku... a vše chce čas ty obsahuješ a reprezentuješ momentální stav zkušeností a počase když člověk hodně tvoří tak se dostane do malé krize, protože to bude jako by stagnovat, ale to se musí přečkat... zkušenosti pěti let života zbíráme dlouho a to se dá během půl roku v tvorbě lechce vyčerpat, ale znovu technicky se můžeš za toho půl roku dostat tam kam by se druhý dostal za pět let... ta to teorie je dost duležitá, když jsem nani přišel dělalo se mi daleko lepé a volněji...
zatím... at se daří..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli surma
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (8)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter