Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční hlídka
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 24.10.2005 (11:43:14)


Oplatka (Občasný) - 9.11.2005 > Ahoj, jsem ráda, že jsi se ozval, tohle je opravdu něco jiného než shrnout argumenty druhého pod pojem "nesmysly." V jednom Tě chci opravit: Nejsem ani podrážděná, ani rozhořčená. Tomu snad napovídá to, že jsem zhruba dva týdny dost přemýšlela o tom, co Ti napíšu, nereagovala jsem zbrkle a hned. Jsem naopak, jak už jsem tady zdůrazňovala, ráda, že tu mám někoho, kdo mě může posunout někam dál. Takže když jsem říkala, ať si nabrousíš pero, byla jsem ráda, těšila jsem se na další rozhovor pod dílem. A ta formulace měla být opravdu vtipná a v nadsázce, mrzí mě, že to pořád bereš tak doslova.
A pokud jde o diskusi: některé věci, které jsi mi napsal, mi taky nesedly, přišly mi přehnané. Potom jsem si třeba přečetla danou větu několikrát a uznala jsem, že máš pravdu. Jindy se domnívám, že tak docela pravdu nemáš. Předložila jsem Ti pro to nějaké své argumenty, ale Tebe, jak se mi to jeví, ani nenapadne přemýšlet o tom, že by třeba názor té druhé strany mohl mít něco do sebe. Můj názor na některé věci se změnil, když jsi mi je vysvětlil (ty, nebo v minulosti někdo jiný). Zrovna tak si myslím, že se může změnit názor toho druhého, na tom přece nic není.
Pokud jde o poslední ostavec Tvého příspěvku, tak tam se opravdu poněkud mýlíš. Nejsem nijak zamilována do svého výtvoru a klidně a ochotně přiznávám, že má k dokonalosti daleko, což jsem tu opakovaně připustila. Jde mi o to, že když prostě myslím, že ta a ta formulace chybná není, tak to řeknu. Stejně tak bych hájila i dílo někoho jiného.
Zítra sem dávám další recenzi, tak se těším na diskusi. Bez ironie. Měj se.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter