Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Jsem klokánek? z kolekce Proč máme Amálku našišato, Tatínku?
Autor: michael (Občasný) - publikováno 8.11.2005 (07:14:30)
Pokračování>


čtenář Dee - 9.11.2005 > Pro mě to strašidelný je, to souhlas.Když je tatínkovi údajně přes třicet a (špatně to maskujíc nadšením z potomka) oznamuje světu, na co má, kam jezdí či lítá nakupovat, trávit dovolenou a ještě k tomu dodá pár vlastních úvah jakoby z pozice mimina, je to čirý děs a hrůza:-)
Dítě trochu lituju, protože po pobytu v té dokonalé zářivé a šťastné rodince (Michaeli , vy to dítě opravdu olizujete?!) to bude mít tam venku v drsné skutečnosti asi těžké:-)
Ale je to fascinující text, i když z jiného důvodu, než by si autor přál:-) Zatím stále žasnu a divím se, čekám, co nám o svém životním stylu autor ještě prozradí a jaká další moudra a nesmysly z něj vypadnou:-))A trvám na tom, že autor není schopen si to po sobě přečíst a uvidět aspoň pár blbostí ,které vyplodil.
Velmi mě pobavilo např.:
Pomalu se houpeme doprava, doleva, nahoru a zase dolů, doprava, doleva, nahoru, dolů a doprava a zase doleva, nahoru
Představuji si tatínka s vakem a miminem na břiše, kterak se takto houpe:-)
Ale není to zase úplně všechno špatné, jenže ty perly (dítě-učitelka žití, spoluobjevování dávno zapomenutých radostí pro nás dospělé,..) Michael spolehlivě zahrne nánosem bahna patosu, přízemností a nesmyslů, škoda. Opravdu by bylo lépe to házet do blogu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 11 12 13 14 16 (17) 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter