Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Totem: tentokrát červnový
Autor: R.Samildanach (Občasný) - publikováno 19.6.2001 (05:25:37)


Martin (Stálý,Redaktor) - 19.6.2001 > Podle mne byl tento JazzClub od doby srazu Totemu před pár měsíci, kdy přišlo 120 lidí, úplně nejlepší...přednášející byli výborně sehraní, vše mělo hlavu a patu. U Duo kytaristy a flétny jsem trochu postrádal, že je nikdo neuvedl, ale pak to Janek zachránil alespoň na konec. Nicméně zase bych je tak neodsuzoval, podle mne kdyby nehráli tak dlouho, celkem by sedli...provozují muziku pro příliš úzký okruh posluchačů a bylo toho moc. Abigail, které přivolal Shane s Liborem odněkud až z Krumlova, rozpoutali atmosféru a myslím, že příjemnější konec jsme si nemohli přát.
PS: Jen k tomu výběru básní, je pravda, že tou dobou s ohledem na zkouškové období atp. byla redakce dost vytížená, nicméně na zločinu výběru básní se se mnou podílel 50% také Cid, kterému tímto za parťáckou spolupráci děkuji:o)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter