Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
název jménu a naopak
Autor: ynnes (Občasný) - publikováno 6.3.2005 (08:56:26), v časopise 7.3.2005


 ynnes (Občasný) - 9.3.2005 > Emmet_RAY> Emmete, ráda bych ti odpověděla.
Ale na to, že si to nesumíruju dva dny a někdy jsem velmi výbušná, raději tuhle debatu ukončím.

Citáty prostě v našem životě jsou. Jsou. Tak se vrství, charakterizují naše životy, které už jsem si dávno ztotožnily s tou nebo onou knihou, autorem, jeho myšlenkami; berou se odkazy nejen z literatury, ale i ze života, které mají vrstvit - přidávat asociace, rozměry etc. Tahle věc ale neměla za cíl stát se básní "se vším všudy" a beru to, že výjimky existují.
Pouze "nakousnout" téma, byť jsi přečetl jen dva tři řádky (verše).

Mně jen vadí to, že na jednoum místě výše zmíněný citát bereš za primitivní a na drué straně nedokážeš číst text, aby jsi byl při něm pozorný ... můžeš se mnou souhlasit, když si udělám velmi rychlý soud, že říkáš o jednom něco, aniž by jsi (podle svých pravidel rozhodl, jestli tam jde a nebo nejde jako u Milenců ...) věděl druhé.

A pokud ti citát nemůže něco konstatovat, charakterizovat, pak máme jiné cíle, které bychom si asi neustále kritizovali.

Snaha se cení, samozřejmě. Žádnému čtenářovi nevlezu do krku, abych věděla, co tam zrovna potřebuje.
Měj se pěkně.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ynnes
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter