Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Povídání pod jabloní
Autor: Albina (Občasný) - publikováno 9.10.2004 (21:49:55)


 pořezaná_sluncem (Občasný) - 18.1.2005 > Albina> ach ne. nemluvila jsem o formě, ale spíš o obsahu. (i když to spolu trochu souvisí, -jako že forma musí být dobrá, když chceme dobrý obsah.)
myslela jsem do hloubky -jako opak povrchnosti. -chtěla jsem říct, že je dobrý kresbou (malbou, grafikou, jakýmkoli uměním, hudbou- jakýmkoli hudebním žánrem, poezií, jakýmkoli literárním žánrem,..) ostatním sdělovat, něco, co nejde říct jinak, něco, co stojí za to, něco, co je přivede k údivu. neznám nic krásnějšího, než nad něčím žasnout... chtěla jsem říct, že jsem si myslela, že by jakékoli umělecké dílo, mělo nabízet divákovi, posluchači, čtenáři nějaký nezapomenutelný pocit, třeba jenom na chvilku, třeba, víš něco, co to té doby neznali, nebo si neuvědomili, něco, co je dovede k tomu, aby najednou mysleli na chvilku jinak, něco, (to působí různě,) někdo někde řekl, že cílem není oslnit překvapující myšlenkou, ale učinit jeden okamžik bytí nezapomenutelný a hodný nesnesitelného stesku. a tak jsem jen chtěla vyjádřit ten pocit, že se obraz často podobá sdělení. a že je krásný říkat věci, co nejsou všeobecný.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli pořezaná_sluncem
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter