Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Basnicke slovo
Autor: agronaut (Občasný) - publikováno 2.1.2005 (02:24:31)


 Max Bubakoff (Občasný) - 4.1.2005 > čtenář> 

kdepak....nic takovýho by mě ani nenapadlo.....mně by stačilo, kdybys vysvětlil to, když kliknu na leave_low ve fóru a dostanu se do profilu animuly....?.)

jinak sem teda kouk na ten další nejmenovanej server....teda, musím uznat....kritika...jedna vedle druhý...odbornost nad odbornost.....:))

milá(ý) divíš se, že tě hodnotí jako člověka a ne tvá díla, když sem vlítneš a polovinu lidí pozurážíš? mi je to u prdele, naprosto, já si sem chodím dáchnout, pokecat, ale co se třeba zamyslet nad tim, že stejně jako tobě vadí drsná kritika(případně nepochopení), že něco podobného vadí i některým autorům zde? To sme tady měli autora adder...podobný případ... je to pořád dokola. Vím, tímhle se zviditelníš, protože je mi jasný, jak těžký to maj nový, neznámý autoři...ale za jakou cenu. Navíc tady se ti nepovedlo ani rozdělit veřejné mínění. Tady jsi proti sobě popudil všechny...:))takže asi tak...

o můj sexuální život nemusíš mít obavy, je dostatečně bohatý... :))) tudy cesta nevede

to, že sem povrchní kretén už vím....:)))

a že padne česká kultura co nevidět...to taky...

mno, myslím, že tahle má poznámka je dostatečně diplomatická a smířlivá...

co to zkusit tak jak píšeš... nejen lacině provokovat, ale začít psát skutečný kritiky...

myslím, že rawen ti to ukázal...

minimálně nad tvým dílem strávil mnoho času...

nuže, zamysli se nad tím...

zakončím to jako ty...peace...:)

a měj se pěkně...;-)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Max Bubakoff
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter