Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hrubián aneb Záhada povadlého pyje z kolekce ?
Autor: zhovadilec (Občasný) - publikováno 27.11.2004 (17:03:36)


 Emmet_RAY (Občasný) - 28.11.2004 > Quotidiana> není to žádná porno povídka, protože ty se píšou proto, aby měl jedinec se slabší fantazií vhodný základ pro provozování autoerotiky.. a tohle snad není tento případ.. pochybuju že tento text u někoho vyvolá cukání penisu či vlhnutí mušle..

nikdo tady netvrdí že autor bourá nějaká tabu, jen si prostě zvolil stylizaci, kterou lze bohužel snadno hodit do škatulky kam jsi ji hodila ty.. myslím že jde i o test inteligence a rozhledu

krátký je to úmyslně, pro větší údernopst, podobně tady teď píše třeba Ztratila, byť nevulgárně - http://www.totem.cz/enda1.php?a=79155

teď ti napíšu proč jsem text hodnil tak jak jsem udělal.. uvědom si, já nevím zda máš ráda třeba absurdní dramata a nebo Havla, ale k textu je třeba přistupovat jako k absurdní povídce..
-na začátku nám autor popisuje fyzické sblížení, zatím blíže nespecifikovaného muže a dívky volnomyšlenkářky, to je viditelné z uvolněnosti jejího chování.. viz "hnětla jeho chlupaté koule jako těsto" Celý první odstavec vysvětluje jedno.. dva lidé si zašli zapíchat.. ona se chová jako profesionálka, viz "ukazováčkem ruky pravé vnikala do pulzujícího řitního otvoru" muži (ti hetero) nemají mnoho zkušeností s tím, když do nich někdo jiný proniká, proto je pro ně tento zážitek mnohdy fascinující .. (třeba početná skupina vyznavačů strap-onu) leč běžně a z iniciativy obyčejné dívky se jim toto nedostává viz. "což jej zjevně překvapilo" překvapilo ale zatím byl s vývojem spokojen "Supěl jako parní stroj"
Zlom nastává v druhém odstavci, když dívka taktéž "zatouží po rozkoši" Nicméně již dříve nám bylo osvětleno autorem, že ta holka je vlastně kurva. To zda skutečná a zaplacená či jen tak z povahy zůstává milým tajemnstvím (budu počítat s variantou číslo jedna a ve vysvětlování dále pracovat s ní)
Muž si užívá své slasti a tu náhle "ta děvka", která se má starat hlavně o jeho potěšení, si dovolí vytáhnout jeho poklad z úst a pokouší se přijít si na své, a to na jeho úkor. Je rozhořčen. Je to vážně děvka, ona si to tak ošklivě a špinavě užívá a užívat si přece měl on. Neplatil přece za JEJÍ potěšení. Je znechucený.. prudce a v afektu ji odhazuje pryč.
Děvočka se z šoku po chvíli vzpamatuje a uvědomí si kde je její místo (vidíš tu reflexi mužského a ženského údělu dohnanou ad-absurdum?) a vrací se ke kouření (proto usuzuji že šlo nejspíše o "profesionálku") Jenže on již po tom všem nemá chuť na další hrátky, není tady přece od toho, aby jí ukazoval cestu.. je konec.. nic nebude..
"Proč se takto zachoval, je mi záhadou, vždyť jej znám jako milého, veselého chlapíka…" - návrat k názvu a navíc perfektní ""katarze"" na jediném řádku
Jasně, ten muž přece není špatný. Jedna francouzská kurva kdysi prohlásila něco ve stylu "Neumím si představit, kam by svět dospěl, kdyby ti uhlazení otcové od rodin nemohli na mém loži odhodit svou masku, kdyby neměli možnost odhalit svou pudovou zvrácenost v úkrytu nevěstince. Na kom by pak vybíjeli své démony?"

Tys napsala toto: "navíc si myslím, že v stejným způsobem by si mohl rozebrat všechny příspěvky v erotických časopisech... proč ne? "

prosím, já ti vyhověl, tedy žádám teď od tebe, rozeber mi prosím níže přiloženou (a dosti ubohou) erotickou povídku, buď tak hodná. Ta je totiž jen pouhým pornem bez prostoru k zamyšlení nad textem a když ty tvrdíš, že ji dokážeš kloudně rozebrat, já se tedy těším a jsem velmi zvědavý:



"Jeho koule pevné a naběhlé se pohupovaly nad mým obličejem a pod napnutou kůží se rýsovala varlata. Klečel nade mnou, ruce v bok, nechaje se laskat mými ústy a rukama. Zasloužil si to. Dosud se věnoval mým potřebám, hrál si s celým mým tělem, dokud se v "křeči" nesvíjelo, kundička nesvírala rozkoší a já nekřičela:"Už dost!"
Ještě ve mně doznívaly tóny rozkoše. Ležela jsem uvolněná s roztaženýma nohama, cítila vlhkost mezi nohama a poslední teplé kapky jež kundička finálními jemnými stahy vytláčela ven. Poštěváček byl vzpřímený a jen představa dalšího dotyku v něm vyvolávala chvění. Vyvrcholení bylo za mnou, ale vzrušení neustávalo. Pohled na pevného a vzpřímeného čuráčka a ty pevné koule ho udržovaly na stejné hladině a povzbouzely k jeho dotykům.Být chlapem, řeknu, že moje ješitnost mně přikazovala odvést stejně dobrou práci. Vyhonit a vykouřit mu ho stejně hezky, jako on probral mou kundičku. Dokud nebude křičet stejné: "Už dost!"
Koule jsem zespod jemně špičkou jazyka olízla a současně stáhla rukou kůžičku přes žalud. Jeho vzrušení se projevilo náhlým sevřením obou půlek a potom, co jsem koule zlehka olizovala a čuráčka rukou pravidelně začala honit, opět povolilo. Aby mně pomohl jazykem lehčeji přejíždět od koulí ke vzpřímenému čuráčkovi,dal mi polštářek pod hlavu,v pokleku se předklonil , vystrčil zadek a hrudí dolehl na postel. Díky tomuto pohodlí byla má ústa přímo proti obnaženému žaludu a jazykem jsem zlehka olizovala jeho malou dírku a rukama podebírala koule. Jazyk pomalu kroužil kolem dírky, sjížděl k límci žaludu a po naběhlé žíle až ke koulím. Stejnou cestou zpět k dírce, která vypustila svou první slzu. Nabrala jsem ji na prst a jemně se současným zasunutím čuráčka do úst,ji roztřela kolem konečníku. Nepatrně se cukl, okamžik ztuhl, ale pravidelné nasávání čuráčka do úst a jemné hlazení prstem pod koulema ke konečníku ho opět uvolnilo. Poddal se mému hlazení, lízání a nasávání čuráčka, jemně sténal a nepatrně pohyboval tělem. Dlouhé minuty jsem si s ním hrála, jemné hlazení a kouření proměňovala v drsnější stisky, pořádné šlukování a vracela se zpět k něžnostem, jež prohánějí tisíce jiskřiček po těle a tu zrychlí či naopak zbrzdí cestu nahromaděného semene vystříknout ven . Vychutnával si to stejnou měrou jako předtím já hraní jeho rukou a jazyku s mou kundičkou. Vzdychání se stávalo výraznější a nadzvedávání zadku pravidelnější. Můj vlhký prst sem tam kroužící kolem jeho konečníku už mu nesvíral půlky, ale uvolňoval je a opatrně párkrát zajel dovnitř. Cítila jsem, že prožívá jedno z nejhezčích vzrušení a říkala mu: "Vydrž, zlato, vydrž!"
I moje stále vzrušené tělo cítilo totéž a kundička si stahy začala říkat o další porci dráždění. Jedna ruka stačila k tomu mu pevně držet čuráka a ústům tak pomáhat přetahovat kůžičku, aby obnažený žalud v ních cítil co nejpalčivěji doteky jazyka. Stačila k tomu z pevného sevření sjet na koule, podebrat je, pohladit, přimáčknout a prstem obkroužit zlehounka konečník. Takže druhá sjela do vlastního rozkroku a začala mezi palcem a ukazováčkem třít poštěváček. Poznaje to po chvíli a sám chtíc oddálit okamžik vyvrcholení, zvedl se. Přiklekl z boku nad mou hlavu, vzal si čuráka pevně do ruky a začal mně s ním objíždět zvlhlé rty pozorujíce to, střídavě s mým sebeukájením. Jazykem jsem se snažila olíznout žalud, chytnout ho a vtáhnout do úst. Ústa si tak chvíli hrála s jeho čuráčkem, nechávala si objet rty, sem tam ho vtáhla dovnitř, jazyk ho olízl, dokud se neuvolil a nezůstal v nich. Zapřel se ruky v bok, jako na počátku a nechal mne, celé to pozorujíc, dokončit. Z vlastního vzrušení, z prohánění si kundičky spolu s klouzáním čuráčka v ústech, jsem okamžik jeho vyvrcholení, kdy bych sama křičela :"Už dost!"málem nezaregistrovala. Až ústa plna semene mně to dala znát a uvolnila jsem prsty vnořené hluboko v kundičce.
Polibkem a hlazením dal najevo svoji spokojenost. Schoulila jsem se mu do klína a snad současně jsme usnuli. Říkával mi "Pipenko", býval něžný a rozmazloval si mne nebývalou pozorností......byla jsem mladá a neuměla jsem si jí vážit"

(nalezeno na internetu)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Emmet_RAY
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter