Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
měsíc
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 25.9.2003 (02:52:31)


g morr (Občasný) - 10.11.2004 >

v prográmk vypad jeden enter :) poslední řádek byl ještě odfouknutej.

 

potřeba vykládat není věc básně, ale člověka. myslím. možná obojího. jasně, některé texty si o vykládání koledují...

 

cesta nutnosti. ano, byl bys pochválen. vnitřní nutnost.

 

pokud nejsi nezvalovský chrlič, kterému je vpravdě vcelku jedno, co píše, budeš kroužit porád dokola kolem několika, to je přirozené. ani já nedělám nic jiného. mně na tvých textech nevadí, že to nejsou básně v pravém slova smyslu. cha, co je to báseň v pravém slova smyslu? mně vadí, že ta pravda, objektivní třebas – že má někdy (a zrovna u toho posledního příspěvku mi to přišlo dost na hraně) charakter pravdy banální. takové pravdy, která má blízko k moudrosti á la moudří klauni. uf, ještě že v nich není bodrá rozšafnost.

 

jak bych to ještě jinak... jestli spíš než filozofické nejsou ty traktáty filozofující, jestli se v tom dá najít jistý rozdíl. asi dá.

 

ale zas se mi strašně líbí, že jsou to kusy kratičký a hodně osekaný, bez slovíček.

 

 

jo a pak – mám strašně rád, když je v básničkách víc než jen vnitřek hlavy... ale to je tím, že já jsem lyrik, tak to mám rád. ať jsou tam židle a stromy, koleje a chlupy z palců u nohou. ale to je iba preference, nikoli nutnost.

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli g morr
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter