Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stavba Mostu
Autor: Jannis (Občasný) - publikováno 27.9.2004 (03:33:22)


 Jannis (Občasný) - 27.9.2004 > Naty> 

No budeš se divit, ale tuhle funkci docela ovládám.(ono totiž, když si někdo otevře nějaký příspěvek víckrát, tak se to zaznamená do počtu zobrazení, i když si jde projít třeba reakce- takže pak je tu to okínko statistika pžíspěvku- souhlsím. kolik se na totemu vyskytuje nepřihlášených, fakt nevím)

Tohle neměl být egoistycký výlev- jestli to tak vyznělo, tak mě to mrzí a omlouvám se.

Já tím, co staví ty mosty nemyslel jen sebe.

Ale to, že v těch statistikách zrovna moc nefigurujou jména ostatních redaktorů(jo, ještě drfaust), je pravda. Jestli ovšem jako ty nečtou spoustu věcí nepřihlášeni. Pak se znovu omlouvám a beru zpět.

Ale k mým básním.

On nechtěl více než pár slov...

Já si rozhodně nestěžuji, že by si to nikdo nepřečetl. Tím podtitulem jsem chtěl provokovat.

Ale: Někdo tu ve fóru o rychlokvačkách (nebo tak nějak) psal, že své ne úplně kompletní dílko nechá posoudit někým, koho si váží. Napadlo už někoho, že by si někdo mohl vážit třeba autorů a čtenářů Totemu? A očekávat právě od těch zkušenějších rady, pomoc, názory???  Ale oni se často právě od nich nedočkají jediného slova. Oprav mě jestli se mýlím- nejsou k tomu právě redaktoři osoby z nejpovolaněších? Líbí se mi právě náhled Vomiho: "Mé poslání je pomoci po technické stránce nováčkům, snažit se nepřehlédnout chyby technické, koncepční.... " Jo. Takže to podstatné, co jsem chtěl říci. Jestli je ten který příspěvek  špatný, tak proč to nikdo z těch lidí co ho četli nenapíše. A v čem si myslej, že je špatný. Jestli je dobrý, je to takovej problém pochválit.???

Jak se tu může někdo zlepšovat, když neví co dělá špatně? Poznámka typu ee 1b toho opravdu moc neřekne. A to když se člověk nedozví vůbec nic- to asi taky ne. Já vím, že teď "pláču na nesprávném hrobě"- tvoje kritiky se mi zdají být věcné a inspirativní. Ale je to vyjímka.

Myslím si, že právě zpětná vazba je obrovská síla Totemu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Jannis
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter