Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..v!!
Autor: toono (Stálý) - publikováno 20.9.2004 (07:50:23)


vomi (Občasný) - 20.9.2004 >

Tono, bodovat to nebudu, jistě chápeš proč..... Ale rozesmál jsi mne. Tak dlouho jsem se ještě nezasmál. Myslel jsem, že privilegium takovýchto karikatur mají jen „slavné osobnosti, politici, .....“. Myslel jsem, že mne se to nikdy týkat nebude. A je to tady! Vážím si toho, že jsi si tolik času se mnou dal a balancoval na křehké hranici slušnosti. To, že byl příspěvek chvílí smazán bylo jen z důvodů čekání na mé vyjádření a projev slušnosti redakčního týmu nenechat něco za mými zády, když se tu jedná o útok na moji osobu. To že si nerozumíme po výtvarné stránce neznamená z mé strany jakýkoliv projev zaujatosti vůdči tvé osobě. Výtvarno je jako hudba. Někdo má rád vážnou hudbu a někdo by při ní umřel. Já mám rád spíše klasiku, ty supermodernu. To mi však nezabrání mít názor a posláním Totemu je chtít slyšet názory.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli vomi
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter