Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Úděl mystika
Autor: romann (Občasný) - publikováno 17.8.2004 (10:49:53)


čtenář Robinsonka - 17.8.2004 > No mě trefí, to je úžasné ! To je fakt, hodně se o tom píše, ale jednoduše, protože, kdyby to řekli na rovinu, každý by řekl "tak tohle já nemusím, aniž by domyslely všechny pro ...". Nebyla jsem jiná. Je v tom určitá ilozolace a řekla bych ještě pocit soucitu s ostatními, např. s blízkými, že se s nimi nemůže otevřeně podělit, protože by sklidil nepochopení. Ale tím nemyslím, že by to bylo nějak špatně, vše je v naprostém pořádku.
Jasně, hotovo nikdy nemůže být, protože Proces je Nekonečný, v neustálé přeměně, v pohybu, tak jako Bůh ve své podstatě je Nekonečný Zářící Dokonalý Drahokam. Jen s těmi Nirvánickými stavy bych trochu nesouhlasila. Může v ní být dost často, ale to záleží na tom, jak komplexně na sobě pracuje. To je podobné, jako s řízením auta. Nejdřív nemáme čas vnímat příliš okolí, jsme soustředěni na řízení a ovládání auta, ale jak začene dokonale ovládat auto (tělo, myšlení) máme čas se rozhlížet po okolí a vnímat tak krásu a radost z řízení (být v neustálém lehčím stavu nirvány, kdy při meditacích dojde k úplnému sjednocení s Bohem s pocitem Celistovosti-Nekonečna).

Ale tohle je teda nádhera "Mystika je vše jiné než klid" - to teda souhlas. Spousta lidí si myslí, jak tyto jedinci utíkají před realitou bežného života (hele, oni se noří do meditace, rozmlouvají s Božskými silami, žijí ve snech,prostě jsou mimo), zatímco ve skutečnosti jsou plně ponořeni se vším, co k tomu patří do skutečného bytí a za své činy jsou připraveni nést následky a běžný život vnímají komplexně. Zatímco dřív jsem si myslívávala, však to nevadí, trochu průseru, to se svět nezboří, pak se to hezky nastřádalo a to byla pecka do palice - no a pak se řekne, bůh není, protože jinak by to nedopustil, není spravedlnost. K Bohu se z celého srdce modlí, až když jim teče do bot, a to tak, že velmi. Nikdo to nechce slyšet, je přece jednoduší čemu nerozumím odsoudit, hledat v tom háčky a chyby, než zjistit na vlastní kůži, jak se doopravdy věci mají ....
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter