Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepokoje z kolekce Do hran
Autor: Elyn (Občasný) - publikováno 6.7.2004 (17:05:05)
další ve sbírce>


 Elyn (Občasný) - 22.7.2004 > Norat> Myslím, že si nerozumíme, protože v tuhle chvíli reaguješ na něco úplně jiného, než jsem ti chtěla říct, tedy..

1) nic nenařizuju, jen mi přišla tato tvá formulace dosti nešťastná:
"Vy byste za dvěma slovy viděli oceán, kdyby to mělo nádech tajemna. Nic však zůstává ničím"

protože jí vlastně napadáš čtenáře, že vidí něco, co není...
Proto jsem také reagovala, kdybys totiž napsal - "nic v tom nevidím" (tedy - já sám, bez odkazu na ostatní), neřeknu ani slovo...
Ale pokud tohle nejsi schopen vidět a z první tebou napsané kritiky cítit, nedivím se, že nevidíš císařovy nové šaty ani tehdy, když třeba skutečně na sobě nějaké má...

2) ano, fajn, to ani po tobě tady nikdo nechtěl, ani já ve své reakci na tebe - jen jsem odkázala na toto: mluv za sebe a nezpochybňuj vidění jiných čtenářů. Nic víc...

3) viz bod 1)

4) možná ti uniklo, že mezi "nahodile" a "nemá x výkladů" je písmenko "a" a nikoliv čárka nebo pomlčka. Tím se mění i význam řečeného... a tudíž celý další tvůj výklad je zbytečný, nejsem hlupák...

5) já to chápu. A jediné, co jsem chtěla, bylo a) vědět proč tě nezaujalo, čistě proto, že mě to jako autora zajímá. b) abys mluvil jen za sebe a nenavážel se do vnímání textu ostatními autory.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Elyn
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter