Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Březnová Loreta Revue
Autor: Abigail (Občasný) - publikováno 24.3.2004 (18:32:35)


Petr (Občasný,Redaktor) - 24.3.2004 > ahojky Abi ... úvodem ... díky za recenzi, je fajn mít kritičtější zpětnou vazbu ...

odstavec 1) v červnu tuším, že se má Beseda rekonstruovat ... :o) tak snad bude líp ...

odstavec 2) nepopírám, že humor a hluboké, až depresivní téma byl opravdu kontrastní, a je asi pravdou, že téma Čarodějek nestihlo asi zadoutnat v člověku, ale přiznám se, že bych raději, aby lidé odešli rozesmátí nebo alespoň pobavení, než s depresí na krku ... ale to je asi u každého jinak
s tím, že jsem šel uvést pořad již v šatech "sedláka Proctora" nebylo přiznávám nejlepší, ale nevím, jeslti bych se stihl převléct z civilu do první scény ...

odstave 3) upřímně řečeno ... v té volnější části večera (po Čarodějkách) , nebyl připraven ani pozdrav ... celé dvě hodiny programu skutečně vznikly až na místě ... řekl bych, že je to skutečně o jisté sehraností herců ...
ano, Lili přišla sama od sebe ... nebylo to plánováno ...

odstavec 4) s těmi improvizacemi ... oj oj ... velice trefné ... ano, jsme si vědomi, že máme mnohé co dohánět ... chceme i zpřesnit jednotlivé disciplíny, jejich pravidla a omezení, a omezit i časově atd., aby nevznikali zbytečně zdlouhavé scény ...

odstavec 5) vzhledem k tomu, že do pořadu jsou vybíráni autoři z internetového prostředí, je často nemožné, aby sám autor přišel prezentovat svá dílka ... proto volíme formu jak osobní prezentace autorů, tak i čtení výběru autorů formou pomocí recitátorů ...
ještě bych trochu nasypal popel do vlastních řad ... nepopírám, že některé básně vyšuměly, neb recitátor prezentoval báseň spíš komicky ... ano ano ... bylo to tak ... a doufám, že se to příště již nestane ...
stejně tak se čtením to bylo horší, nepopírám, ale tam bych to vzal trochu na sebe, neb čtené básně jsem si tiskl teprve minulý týden a recitátoři je viděli až hodinu před zahájením pořadu ...
autor, který sám četl byl Jonáš Hájek ...

ještě bych trochu pokusil vysvětlit, rozpaky při křtu knihy ...
jsem si vědom, že to byla dost kritická situace pořadu. situace vznikla tak, že autor ke mně přišel pár minut před zahájením pořadu s tím, že je objednán na křest knihy. Byl to pro mě šok, neb nic takového nebylo plánováno, ale nechtěl jsem poplácat autora po zádech a poslat zpět do Brna se slovy "to máte smůlu, ale nic takového nebylo plánováno, takže šťastnou cestu". Po chvilce jsme zjistili, že informační šum skutečně nevznikl na straně organizace pořadu Loreta Revue. Dohodli jsme se tedy na tom, že autor přečte cca 10 svých dílek a přinese i lahev ke křtu. Bohužel na podiu vznikla velice rozpačitá situace, neb já čekal od autora něco jiného (alespoň těch dohodnutých 10 básní, ne jen 3, a případně i nezbytné ingredience ke křtu) a autor ode mě také očekával jiné reakce, takže celý křest bohužel vyšuměl. Ale byl bych rád, kdybychom se přece jen dohodli na poněkud oficiálnějším a důstojnějším křestu knihy někdy v některém dalším pořadu.

přesto věřím, že si diváci odnesli z pořadu dobrý dojem ...

Petr

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Petr
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter