Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PRYČ S NÍM...
Autor: wynton (Občasný) - publikováno 2.3.2004 (18:05:04)


 Kelly (Občasný) - 3.3.2004 > Ignác Heligón> já měla na mysli tohle:

Dlouho se necítím zas až tak zdráv. Mám divné pocity a... takové hořko na prsou. Doktorka mi na to řekla: "Je to v pořádku. Neumřete. Máte ale.......no, máte srdce z šalvěje. Jen tak se toho nezbavíte. Bude to asi občas pálit a hořkost přetrvá léky..."
Stál jsem a trošku přemýšlel a vzpoměl jsem na ni. Tenkrát stála tam (asi tak možná o kousek blíž, než Vy paní doktorko), večer nebo už v noci?
Ty ruce a prsty, sepnuté prsty proutky všedních dní,
byl to tenkrát pláč? Snad déšť.
"...léky, ty zatím nejsou, ale šalvěj je alespoň dobrá proti nachlazení. Kdyby Vás to zlobilo dýl než je zdrávo, přijďte, vyndáme jej. Chviličku si poležíte a půjete dom."
...dobrá, no, stejně ho už delší dobu nepoužívám, a pak, odpočinout jsem si taky už dlouho chtěl. Tak děkuju a nashledanou.


Neříkám, že je to úplně próza, ale některé pasáže jsou vážně jen - vyprávění :o))) Jasněže se v poezii můžeš vyjadřovat prostým a neobrazným jazykem - ale bacha na to ;o)))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kelly
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter