Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mateřská štola
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 19.2.2004 (08:37:21)


 g morr (Občasný) - 19.2.2004 > Lyryk> 

Chu, nevětných přísudků moc neznám.
Navíc bych řek, že některé z elidovaných přísudků je snadno doplnit z kontextu (jinak bych je vypsal do písmenka:)) – pán na kamzíku – nuž, co můž dělat? Pokud není řečeno jinak, normální uživatel jazyka českého dosazuje: sedí, jede... Že by hrál na klavír kuplety? Například. Nebo horstvo – tyčí se, ale stačilo by říct, že tam je a/nebo ho někdo (lyrycký subjekt) čuje. Jedno jakým čivem, ale většinou se předpokládá vídeo.
"Význam inspirující se slovy navzájem" je pro mne neprůhledná metafora.
"Asociační popis jsoucího" je na vraždu, zvlášť pak, nevím-li, co že má být tím jsoucím... Navíc bych skoro tvrdil, že všechno, o čem je v textu řeč, je v našem, nefikčním (???:))) světě nejsoucí.
O experimentu, myslím, nemůže být řeči, připadal jsem si nezvykle tradiční :)) Ale jinak se docela shodneme :)))))

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli g morr
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter