Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co jsi způsobil...
Autor: Catherine (Občasný) - publikováno 19.1.2004 (00:19:09)


Kelly (Občasný) - 20.1.2004 > Myslím, že asi tak:
Kdo půjde po vlně "vciťovací" - něco jako "mluvíš mi z duše", "to jsem taky zažil/a", tomu se to bude líbit.
Kdo půjde po vlně "literární" a "estetické", tomu se to velmi pravděpodobně příliš líbit nebude.
Já dávám při hodnocení básní přednost druhé variantě, která se mi zdá objektivnější ;o) Svůj názor na tvoje dílko jsem vyjádřila třemi body, což myslím odpovídá, není to průšvih a není to perla :o)

Jo, názory na umění JSOU subjektivní, ale myslím si, že konkrétně ve tvém případě je to právě rozdílem mezi druhy vnímání výše uvedenými.
Sama jsi napsala "tak teď jsem si to přečetla ještě jednou a pokusila jsem se povznést nad city, ketré mě k té básni poutají a musím uznat,že se to jako určité klišé místy může jevit. Na druhé straně jsou tam místa, jež zároveň toto tvrzení popírají..." Řekla bych, že báseň plná klišé (teď hodně zobecňuju, neber to až zas tak osobně) může jen těžko zaujmout literárně, nebo "esteticky", jak ty říkáš - co je na ní estetického?

A opravdu by mě zajímala ta hodnotná místa, kterých si ty sama v básni ceníš - kromě pointy, o které už se tu mluvilo ;o)

Jinak díky za kultivovaný dialog :o)))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kelly
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter