Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce TAXIS z kolekce O životě...
Autor: VladkaS (Občasný) - publikováno 8.1.2004 (09:27:36)
další ve sbírce>


 VladkaS (Občasný) - 13.1.2004 > g morr> 

Nemusí se to líbit, ale tak hodnotit, když je někdo zlej u jiného příspěvku jak jsem četla jsi byl zas sketa...

No, ale jinak transparenty z davu se šíří...no, je to fakt  už dávno, ale jeden takový transparent z davu lidí se objevil proti TAXIS...nevěřila jsem co takový člověk na dostizích dělá, ale asi jen pro ten transparet...a nepsala, ale ani nenaznačovala jsem, že by měl kůň někoho podupat... Neznámý osud v dáli...a pak jsem asi tak o čem psala TAXIS...tak jo, třeba strašák ve tvaru...a je pravdou, že bez pádů a bohužel ani smrti to není a přiznejme si, má-li vstát kůň má to horší...Forma možná nic moc, ale tak proč to zas hned  hodnotit -naznačovat "vždyť jich bylo málo co jich umřelo tak proč o tom psát...?Mám na net zas málo času,ale snad jsem napsala vše co jsem chtěla. Přeji Ti hezký, úsměvný den.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli VladkaS
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
8 8 9 10 12 14 15 (16) 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter