Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez pardonu
Autor: Přáníčková víla (Občasný) - publikováno 26.12.2003 (13:07:26)


 Přáníčková víla (Občasný) - 6.1.2004 > Džules> 

Ach ju, je mi z toho všeho smutno, od chvíle, co jsem si přečetla tvoji reakci - názor, přemýšlím, jak vhodně formulovat svá slova - svou odpověď tobě, aby nevyzněla nadneseně, sobecky nebo povýšeně. Víš, takhle je to ohromně těžký, lepší by byl přímý rozhovor, psaná slova si může člověk vyložit pokaždé jinak. Ale do toho: To, co jsem napsala byla možná ona tebou jmenovaná vzpoura nebo i revoluce, i když to je moc silný slovo..vzpoura proti tomu, co se tu děje, nebo co mi připadá, že se tu děje. Vtip to rozhodně nebyl, i když jsem se asi snažila vnést do celku trochu humoru, vždyť, kde bychom bez humoru byli, ale to sem nepatří viď?! Ty jsi zřejmě ten nejpřísnější kritik, kterého jsem kdy poznala..Ale nejspíš je to dobře, dám si teď víc pozor na to, co píšu.

PS:Trpaslíky mám vcelku ráda.

PS2:Tahle kytka rozhodně není podbízivý dárek nebo tak něco, je to prostě kytka a tak ji zkus brát...třeba jako návr na smír.

PS3:Neznamená to ale, že pokud smír přijmeš, nemůžeš dál dopodrobna rozebírat všechno, co píšu. :o) :o/ :o)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Přáníčková víla
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter