Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez pardonu
Autor: Přáníčková víla (Občasný) - publikováno 26.12.2003 (13:07:26)


Rawen (Občasný) - 30.12.2003 >

Bobek sem, bobek tam - já už se na to asi taky brzo vyseru, protože už publikuju kvůli něčemu jinému, než kvůli uznání, pochopení a kritice... Ale nějak mě to pořád baví, nemůžu si pomoct, v poslední době se mi Totem sice tak trochu znechutil - barbarským nájezdem asi miliónu nových autorů, jež píší tak nějak proměnemocpochopitelně a "na efekt", ale pořád tady najdeš lidi, kteří za to stojí. Dřív to bylo lepší...

Ale já mám co kecat!!!! :-))) Ty moje kraviny už stejně nikdo nečte (a mě už se to taky vůbec nelíbí, ať do toho cpu co se do toho vejde) a já se nikomu nedivím. Někdy mám pocit, že to lidi jenom přeletí očima... Asi někdy zkusím napsat nějakou naprostou volovinu a pak budu jenom počítat bobky od "skalních".

.

.

.

probably nechápu, vulgarismus sem, vulgarismus tam... to je snad fuk, ne? hlavně to sdělení a ta myšlénka aby byla. víš co? já ten její příspěvek pod textem ani nečetl, jenom jsem ho přelétl očima. ne z nedostatku respektu vůči ní a jejím názorům, jenom proto, že už jsem tím totemáctvím taky tak přepadlý, jsem stejný jako ti, do kterých ryju. Super ne? málo se mluví, málo se přemýšlí, málo se pije a málo se miluje...

 

čte to někdo?

děkuji, Al. (?), ale tvou náklonnost si nijak zvlášť  nezasluhuji, někdy mě třeba poznáš (dojeď, bude prd.l :-))) a poznáš sama, že já spisovatel nejsem, a že to, co píšu, nejsem skutečně já.

Toliko já.

Sem se rozepsal.

.

.

.

opilý nejsem, dneska už se ptali...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rawen
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter