Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Song vdovy
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 23.8.2003 (12:14:37)


 ouvej (Občasný) - 24.8.2003 > Pavel Šavel> 

Básnička je po formální i rytmické stránce jedna z lepších. Asi je banální. Obsahově se nemusí  líbit všem. souhlas.

 

Ale když se někdo pustí do kritiky, zdánlivě erudované, panebože, ať aspoň netvrdí současně, že teorii poezie vlastně vůbec nezná. Mícháš spoustu věcí dohromady. A hlavně mi o hlavu otloukáš takzvaný standardní rým. Někam dál, třeba k asonanci a podobně jsi zcela evidentně nedospěl.

 

Při představě, jak počítám slabiky, se skoro ježím.  Nerozhodla jsem se dodržet slabiky. Takhle psaní poezie prostě nefunguje. aspoň ne u mě.

 

Kdybych chtěla, aby sis tuhle báseň zpíval, zplodím písňový text. Podle poněkud jiných zákonitostí.

 

No a nakonec, ten kůň, ůň je totiž vtip, a abych to zdůraznila, přidala jsem hvězdičku. Holt, nejsem ani vtipná.

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ouvej
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter