Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..n.b-w.l..
Autor: toono (Stálý) - publikováno 11.8.2003 (11:14:19)


Mishka (Občasný) - 11.8.2003 > Hmm, tak to je zajimave ctivo, takovy bulvar. :)
A dokonce tu pada me spatne napsane jmeno, nechapu, ale to je asi ted jedno.

1) opravdu jde o jeden zakladni filtr v Pornoshopu, RADIAL BLUR.
Kdo jednou PS otevrel, zna a behem prvni hodiny prace jej vyzkousel. Vysledek vypada vzdycky velmi podobne. Ale o delku prace nejde, to rikam vzdycky.
Kdyby to byl bily obdelnik a v nem decentne vhodnym fontem napsano napriklad "Slepota", dam klidne plny pocet a doporucenku, pokud to bude stat za to.

2) tady mi taky chybi napad a opet to jmeno, ktere je vzdy dominantni a je to jedine sdeleni na obrazku.
Uz je to nuda. Jednou, dvakrat nick jako hlavni a jediny motiv nevadi, po desate uz je to nuda.

3) zpusob Tvych reakci nebudu komentovat, uz bylo vyrceno vse, protoze ho koukam vnimaji vsichni stejne a taky to nechapu, co to musi mit clovek za problemy ci za obri ego, ze si takhle spratkovsky vybiji agresi nesmyslne na cizich lidech.

4) pokud ale odhlednu, od toho chovani a vseho okolo,
vidim v Tve praci posun... odklon od barevnych mazanic k temer minimalismu (ktery je uz delsi dobu in) a cistote,
to ocenuji.
Jindy mam chut dat bodu 0, ci jit do minusu, dnes bych dala 1.5 bodu za snahu a posun (a -10 bodu za chovani).

Vis, kdyby jsi opravdu mel zajem se zlepsit a zajimal by Te OPRAVDU nazor jinych, bral by si tyhle prispevky vazne a inspirovaly by Te prinejmensim k zamysleni.
Pokud mas ale pocit, ze uz ted jsi "fakt dobrej" a ze se nemas kam posouvat a co zlepsovat, je to smutne a nesmyslne sem neco vystavovat.
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter