Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channelingové začátky Lady
Autor: romann (Občasný) - publikováno 3.7.2003 (09:21:50)


ONN (Občasný) - 4.7.2003 > I jako maximální amatér v oblasti psychologie bych rád každého upozornil na dvojsečnost myšlenky na změnu sebe sama. Na první pohled krásná a lákává představa vlastního sebezdokonalení a proměny sebe sama totiž - obzvláště při jejím trvalém ponechání ve vlastním vědomí, hůře pak ještě je-li přiživována nějakými halucinogeny - v sobě skrývá velké riziko. Její přijetí vlastně způsobí, že se na svět kolem sebe začnete dívat nedokonale a sám sebe považovat za nedokonalého a začnete tomu věřit a těšit se na budoucí okamžik AŽ. Až to bude dokonalé a božské. Až já budu dokonalý a božský. Pokud ale za tímto účelem, za účelem dosažení onoho Až, jen vylehávate víkend co víkend přešlehlý travkou a se sluchátky s Lisou na uších, žádná změna se nedostaví a vy můžete být začít zaplavováni = sami sebe zaplavovat negativními a depresivními myšlenkami na téma jak jsem nedokonalý. Pomalu si spustíte maniodepresivní psychózu, pokud navíc ve své mysli často slyšíte pod vlivem drog opravdu i hlasy, tak navíc k tomu riskujete ještě spuštění schyzofrenie, kteréžto duševní nemoci mimochodem nejsou subjektem diagnostikovatelné. Loďka na vlnách mánií (super božské stavy, kdy všechno jde skvěle a zvládáte toho mnohem víc než dřív / u feťáka pak vybíjené (jako samonabíjecí baterie Romane, ovšem přes jejich kapacitu) právě v okamžicích pod vlivem / a depresí (onen Palkou totálně zprofanovaný termín Temná noc duše) se pomalu rozjede a vlny se budou zvětšovat a zvětšovat až už si sami pomoct nedokážete a podobně komíhající se kamarád, se kterým se budete utvrzovat o jistém postupu, vám bude taky k ničemu. Vaše společně vystavená a vypilovaná pa-dharmová doktrína (v magii se takovému psychokinetickému útvaru říká larvální egregor) se vás zmocní a kdy a jak vás vyplivne, už bude záležet jen na míře štěstí, jaké budete mít. Kdo se ptá po výsledcích už má svou odměnu!
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ONN
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter