Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Světluška
Autor: Hanele (Občasný) - publikováno 22.6.2003 (16:55:20)


 Hanele (Občasný) - 30.6.2003 > Kelly> 

Zdravim :) ...Krasne si se rozepsala ...Inu, beru to tak , ze stoprocentne interpretovat myslenku dopisovatele rozhodne nejde ...A davam volnost ... to sis snad mohla vsimnout ,ale jedna vec je dilo a druha potom kritika a proto jsem se ptala ,kde jsi preslazenost nasla a zda-li si pochopila obsah ...Omlouvam se,mela jsem dopsat : JAK SI JEJ POCHOPILA ...Ale nejak mi vypadlo ,ze tady na Totemu se pri krytice lide spise hadaji ...Hledaji ve slovickach skryte  utoky a vysledkem toho je hadka  + - nenavist ...Ja ti tvuj nazor neberu jen reaguji ...

 

Co se tyce tve reakce na dilo ...Opravdu jako nikdo jiny tady na serveru jsi me potesila :) Myslim to vazne ....Protoze ted clovek muze lepe reagovat nez jen na : JE TO PRILIS SLADKE ...Vis byla bych vetsim blaznem ,kdybych si za svym dilem nestala ....A pokud neco pisu tak je to vetsinou automatickou tvorbou ...Ja neumim psat normalni prozu ...Ja pisu tak jak to citis ty KLISE ...ovsem pro tebe a kdo vi pro koho jeste ...Pro mne ne ....Vsechny dila ktere jsem ,kdy publikovala jsou z meho zivota ...jsou to zivotni pribehy , okamziky , vzpominky  zahalene v automaticke metafory a vsechny prochazeji mou dusi rozhodne ne fantasii .Treba toto dilo ...Typicky netypicky trojuhelnik  - zena - muz -muz- jeji ja - .... Milovat oba nemuze a prece se stalo ...Mohla bych ti presne rozepsat co,jak,jsem myslela ,ale neudelam to ...Necham volnost , ostatne jako vzdy ...Tak ,aby v tom kazdy nasel co se mu hodi a pak si neco odnesl ,at uz v kladne podobe ,ci v zaporne ...Jeste jednou dekuji za tvou uprimnou reakci :)

Ps: To co jsi vybrala je klise ,ale otazkou zustava jestli je to klise v celem metaforickem spojeni , protikladnem ....Ale to uz neni muj problem ,ale problem jednotliveho ctenare... Snad kdybys chtela :) a vratila slova zpatky do metafor a nejen je vytahla jako strasaka KLISE rada ti jejich obsah vysvetlim ...Je jednoduche vybrat si to co je nam trnem v oku ,ale ...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Hanele
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter