Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Naše média mi pijí krev nehorázně, vůbec nechápu, jak je možné, že se něco takového může dít. Ale chazaři jsou prostě duševní nicky, ti nemají čest, důstojnost, ani smysl pro cokoliv duševně přínosného, tak náš národ krmí strašnými sračkami.
Nechápu, jak je to možné, v mojí kultuře mimozemšťanů by toto nebylo možné, takový ksindly bysme vypráskali dřív, než by se stihli usadit.
Ale náš národ je plný hloupých napíchaných nácků s IQ tykve, tak jsem nucená číst dementní titulky, články s hrubkami, které napsalo nějaké debilní střívko vylezlé ze žurnalistiky, které v dušince hajluje, kudy jde.

Myslím si, že ubohost a slabost západu hodně odráží jejich propaganda.
Kupř. včera vyšel na novinkách článek s názvem
„Jsme slabší, válka s NATO nedává smysl, přiznal Putin“
To jsem se divila, že by Putin někdy něco takového vypustil, to si přece nemůže dovolit říct žádný vrcholný politik, když je ve válce, kterou notabene vyhrává, protože Ukrajina je na lopatkách a už se nikdy nezvedne.

Tak co řekl Putin reálně?

„Výdaje USA na obranu tvoří 39% světových výdajů na obranu. A Rusko tvoří asi 3,5%. A my se s ohledem na tento poměr chystáme do války s NATO? To je prostě nesmysl.
To je naprostý nesmysl, že bychom zaútočili na další země – Polsko, pobaltské státy. Straší tím Čechy. To jsou naprosté bláboly. „

Jenže toto nijak nenarušuje to, co Putin říká celou dobu. On nikdy nevyhlašoval válku proti NATO, on NATO pouze varuje, že jestli se do nich budou dál srát a budou stupňovat vojenské akce proti Rusku přes Ukrajinu, že sáhnou po těžších kalibrech vojenského arsenálu, že se budou bránit, že se nehodlají nechat rozebrat.
Celou dobu Rusko apeluje na západ, aby se choval slušně a dodržoval dohody.
Jenže jsou to anglosasové, žiďáci, chazaři, svině, co nikdy nedrží slovo a nemají slušné vychování, nectí civilizační hodnoty, jsou to nacisti, proto se s nimi jednat nedá.
Rusko už si na to znovu přišlo.
Což je dobře, nejhorší stav na světě je, když Slovani věří chazarským sviním, že se změnily. Nezměnily, jsou to svině.
Ale je zarážející, jak chazarské nicky mají neuvěřitelnou potřebu z jakéhokoliv Putinova výroku vykouzlit jeho kapitulaci. To je vidět, jak jsou slabí, jak jsou na konci, jak jsou zoufalí ve skutečnosti.
Válku totiž nevyhrávají zbraně, ve většině je vyhrává něco úplně jiného. Duch je nejpodstatnější.

Já jsem přesvědčená, že kdyby se západní Evropě a všem těm dementním nacistům tam podařilo vybít všechny Slovany, jak je jejich vlhký sen, že by prostě zemřeli všichni slovanského původu a ta nacistická ubohá chátra se zmocnila východu, Sibiře a všech našich území, tak by došlo k záhrobním akcím ze strany Slovanů. Protože my máme zavedený civilizační institut i po smrti. Slovanské duše mají zavedeno, že straší „za prachy“, což si dělám legraci, ale zkrátka, slovanská společnost má posmrtné struktury, které hájí tu společnost. A jsou ochotni strážit některé hodnoty i stovky, až tisíce let, strašit a zle ovlivňovat nepřátele, podporovat vlastní. Protože slovanství má vnitřní civilizační hodnotu a kdo by ji chtěl ohrožovat, ten zaplatí.
Takže západní hloupí lidé, kdyby se jim povedlo zabít všechny Slovany a zmocnit se jejich území, stejně by nedošli štěstí a slovanská prokletí by je zahubila.

Ale naopak by se nic takového nestalo, protože západ nemá zdaleka takovou sílu. Jejich mrtví by se rozprášili, odešli, jejich kulturní platformy by zůstaly úplně „mrtvé“, za ně by nikdo nestrašil, protože oni nemají ducha, oni mají jenom spoustu sprostoty, nehoráznosti a technické převahy, kterou jim zaručovala kolaborace s Drakoniány.
Takže kdyby se je podařilo všechny vybít, je po problému, oni nemají záhrobní struktury civilizace, protože jsou rozemletí hloupí bezvěrci.


Což je vidět i na jejich proočkovanosti, je to vidět naprosto na všem, co oni dělají.

Přitom ten transhumánní nehorázný experiment, kdy držela magnetka na rameni, což je FAKT, nebylo to přilnavostí, ani ničím jiným … prostě ta sračka měla magnetické vlastnosti, protože je to transhumanistická ilegální – zločinná, naprosto nehorázná záležitost, kdy se kvůli uměle vyvolané pandemii do lidí narvalo sérum, které má otestovat současné možnosti nano-bio technologií.
Je to pravda. Já jsem viděla držet magnet na rameni, známá mi říkala, že jejím rodičům držely na pažích i desetikoruny a v tehdejší práci prý děvčata na noční běhala z legrace celou směnu s magnetkou, která jim držela na místě vpichu….
Takže kde je pravděpodobnost, že já jsem měla halucinace, známá si ze mě dělala srandu a tuto historku z noční si někdo vymyslel?
Hm, no umanutý nacistický chcípák by mi dělal díru do hlavy, ale realita je taková, že prostě ta magnetická vlastnost vakcíny je realita.
Že to většinu lidí nezaráží, to mě fascinuje dodnes a absolutně nechápu, mezi jakým dobytkem to proboha žiju a doufám, že ten dobytek bude odstraněn, že chcípnou na následky té vakcinace, zrůdy dementní.

A všechno toto zlo přišlo ze západu.
Staletí už se roztahují po světě, oni budou muset skončit, tyhle jejich dračí sluje plné zločinu už nebudou moci dál otravovat svět.
Věřím, že je GF zničí.
Rusko se dalo do hrdinného boje proti těmto sviním, co se roztahovaly přes Ukrajinu, jasně řekli, že jsou proti NWO, tedy proti globalistické nadvládě západu, zachránili miliony lidí v Evropě před nuceným očkováním, ale nemůžou porazit vojensky celý západ, to snad nikdo nikdy ani neříkal.
Musí jim pomoci GF, se zničením západu.

Však ono stačí si počkat.
Vždyť je to neplodná tupá blbá verbež, stačí trochu sejmout vědu, aby umělé oplodnění nebyla tak normální věc, jako jít si koupit housky do krámu a ta tupá zvířátka, co nechápou rizika 5G a svoje mikrovlnné patlací i-phony nosí v kapsách od kalhot, hned vedle pohlavních orgánů, nebudou mít už další malá nacíčata.
Prostě vymřou takhle.
A Putin s Ruskem i další země už vůči západu výrazně zbystřily, po té terorizační éře, kdy západ uvrhl do války spoustu muslimských zemí a nakonec zaútočil přes Ukrajinu na Rusko a všechny ty globalistické západní úchylárny začali blokovat. Tím pádem podpoří vlastní lidi a ti budou mít více dětí a tak se nakonec vše zharmonizuje.
Země, které vystoupí z globalistické žiďácké chazarské úchylárny, se zachrání.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter