Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tisíce let jsou tady skutečné informace, mystická učení, esoterní teorie, praktikující mágové, existuje lucidní snění, astrální cestování, telepatie, dálkové nazírání, deja vu a vzpomínky na minulé životy, nespočitatelně zážitků blízkých smrti ...

já mám vyfocené éterické objekty, se kterými komunikuju telepaticky, UFO je, kam se člověk podívá, těch všech zvěstí, vizí, návrhů, důkazů, svědectví, i technika má vyšší spektrum vnímání ...

tisíce a tisíce let tu existuje pravé poznání, učení ...

ale kde prostě není předpoklad, tam se nezdaří.
Ten prasácký stupidní dobytek prostě v sobě nemá jiskru, tomu může ležet skládka moudrosti a vědění před čumákem a neuvidí to a bude tvrdit, že "chybí idea".
Prostě tohle v sobě nemá jiskru, tu základní jiskru vědomí života po smrti a tedy základního předpokladu jakéhokoliv duchovního rozvoje.

Máme tady tuny informací, náhledů, vizí ... i odporných psychotronických vlnových technologií.

Ale místo toho, aby se tahle prasečí pitomá bezvěrecká tupá antikultura bez jiskry, výsledek žiďáctví, někam hnula, tak ne, místo toho chce vyvraždit 2 miliardy muslimů.

Místo toho tu běhají nějaké sektářské bláznivé ženy od Rourana a zatěžují dopravní policii a pletou nervy sociálce a děláme, že jsem "blázínek".

Nevim no.

Jsou tu dvě cesty - ten debilní vymatlaný prasečí odpad vychcípá na vakcínu, zůstanou tu jenom inteligentní lidi s mozkem, kteří budou čím dál intenzivnější spojení s Galaktickou federací, načež jednoho krásného dne s nimi uskuteční kontakt a začnou konečně budovat civilizaci. Tenhle omyl, co je tu teď, se brzo rád zapomene.

Nebo, nebudeme se snažit o nic, necháme Evropu pohltit Islámem, protože ten má aspoň základní pojetí a poskytuje patriarchální řád, což je základ pro tuto extrémně zabržděnou a tupou civilizaci, základní předpoklad k existenci.
Taky budou mít víc pohybu a budou zdravěji jíst.
Vezmeme jim všechno bezdrátové, vše co jim nepatří do ruky, vše jaderné, vše, co nevyvinuli sami a ať se tady točí kolem Mekky klidně ještě několik set let. To už je všem jedno, hlavně že to tady nepatří drakoniánské mafii a že ta pitomá rasa neohrožuje planetu.

Ty nové spirituální proudy jsou pro tak zoufale malý počet lidí, že většina musí buď chcípnout, nebo mlátit držkou o koberec.
Ale dál už to takhle nejde, tak doufám v nějaké z těch dvou řešení.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter