Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Fakt si myslím, že diskuze hulvátského hospodského odpadu, které se vyskytují v našich končinách na mainstreamových zpravodajských diskuzích, nemají obdoby.
Celosvětově.
Nechápu, čím to je, obecně mi pobyt v této zemi uprostřed Evropy se stěžejním kultickým systémem, který je nutný dobře zvládat při dimenzionální válce, čím dál tím víc leze na nervy.
V něčem jsme jedno z nejexponovanějších míst na světě, z toho duchovního hlediska, protože jsme nejprogresivnější v intelektuálně-duchovním vývoji, díky kultické síle a poloze mezi dvěma bílými světy s dostatkem informací. Proto jsme asi ze strany židovstva a nacistů a NWO obecně tolik podněcováni k takovému toxickému chování. Tedy, nějaké mocenské skupiny si vydržují davy tohoto tupě dementního hulvátského zločineckého odpadu, který se vyjadřuje na internetu, aby neustále sráželi duchovní úroveň dolů.
Ale už toho mám vážně dost.
Nějak na tom českým ukrkaným tupým pašíkovi, co furt chrochtá a kvičí strachem někde na veřejných diskuzích, nevidím nic dobrého a mám ho plné zuby. Snad mu něco konečně zavře ten jeho dementní chrochták.
Teď si znepřátelil Rusko, takže kdyby mu začali ze západu a jihu střílet islamisti do hospůdky a vysílače, asi by musel pašík doopravdy na vojnu, protože Rusko teď už fakt ale nemá náladu tu nějak pomáhat, nacíkům.
To bych jim přála, aby museli zvednout ty svoje prdele, vzít flintu a jít předvést svoje hrdinství.

Už mi to připadá poněkud krajně dehonestující, aby se pořád všude roztahoval tento hulvátský očkovaný, nacisticky a protirusky laděný, bezvěrecký a nevzdělaný odpad, který mohutně podporován cenzurou těchto serverů znechucuje a vyřazuje z diskuze všechny se svědomím a inteligencí.
Už je těch ukrkaných debilů dost, někdo jim přece musí konečně zavřít držku!
Je mi jedno, jestli jim zavře hubu Islám, Rusko, nebo pád 5G.
Tato země je cenná, tento kus země ve středu Evropy, tato kotlina, je určena pro vývoj inteligentního národa, ne pro taková prasata.
Možná že ten pohyb společností je v pořádku.
Co je tohle za národ, že se můžou dít takové kreténské debaty ve veřejném prostoru a nikdo s mozkem a svědomím si do takové špinavé hulvátské tlučhubovské putyky netroufne vlézt?

Komouše a islamisty na ně, ať to znova naženou do špinavých zakouřených putyk a na veřejnosti je pořádek.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter