Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Kdyby nebylo tak příšerně primitivních lidí, nebylo by možné, aby se neustále děly takové prasárny, co se dějí celou dobu od té doby, co jsem začala racionálně chápat světovou politiku.

Tzn. válka v Perském zálivu, válka v bývalé Jugoslávii, pak zase Írák, pak Afghánistán, pak Libye, pak Sýrie a zase Írák .... kdyby tato prasata, co si myslí, že jiné kultury jsou totálně bezcenné, nebyla prasata a řvali proti těm hnusům, nikdy by neměli uprchlickou vlnu.

Mi připadá celý ten hnus nenávisti a urážení celé jedné kultury jako celku jako regres do 2015, kdy jsem kvůli tomuto hnusu zešílela a zradikalizovala a dala se ke Svaté válce s Galaktickou federací proti západu a obecně NWO.

Ta prasata takhle kvičí, protože se bojí, kdyby se méně bála a více používala mozek, mohla by se chovat jinak a nikdy by se nemusely ty situace takto vyhrotit.
Ale zdá se, že kvůli tomu, že jsou to vážně prasata, úplný bezvěrci (jeden v té diskuzi i tvrdil, že konzum se zdál jako východisko, ale poškozuje planetu), tak se to prostě ještě dožene do velké arabsko-evropské války.
Protože když se Arabové sjednotí a vyženou Izrael, tak pak už se nezastaví a půjdou dále, alespoň se to dá předpokládat.
A z hlediska vyšších sil by to bylo v pořádku, protože než trpět tuto prasečí demenci, to už ať je tu raději aspoň nějaký řád, který těm prasatům na veřejnosti zavře hubu. Klidně Islám.
Už je mi fakt milejší hodnota, aby tato prasata nesměla veřejně psát a mluvit, než nějaká ženská práva, která stejně jenom spočívají v práci a urážkách.

Snažila jsem se najít na internetu podobně nenávistné výroky na nějakých arabských veřejných diskuzích. Určitě tam taky existují lidi, co si myslí, že řešením by bylo pozabíjet cca 2 miliardy křesťanů, či zakázat jejich defektní náboženství, otázkou je, jestli jsou na veřejnosti tak podporovaní jako v našem českém honzohlupákově. Ale největší Al-džazeera splňuje můj sen, kdy nedovoluje primitivům, aby se vyjadřovali a člověk by musel asi přece jenom umět trochu arabsky, aby se dostal k něčemu podobnému, jako je diskuze na i-dnes, nebo seznamu.cz v arabských poměrech.

Jedině na youtube se dá něco vyzjistit:

Třeba tady:
https://www.youtube.com/watch?v=XM-naGyJFE0

Tam něco říká Palestinka, asi o utrpení Palestinců, reakce jsou takové:

ورب الكعبه ماشوفت شعب عنده عزة وكرامة وشرف زي الشعب الفلسطيني انتم الاحياء ونحن الاموات 😢🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸
659
Odpovědět

Při Pánu Kaaby, nikdy jsem neviděl lid s hrdostí, důstojností a ctí jako palestinský lid. Vy jste živí a my jsme mrtví.
659
Odpovědět



كلامها يخلي البدن يقعشر يالله كمية الوطنيه والقوة الي فيها اللهم احفظ فلسطين واهلها وانصرهم على اعدائهم 😭🇵🇸❤️
Z jejích slov běhá mráz po těle. Ach Bože, to množství vlastenectví a síly v ní. Ach Bože, ochraňuj Palestinu a její lid a dej jim vítězství nad jejich nepřáteli 😭🇵🇸❤️


لا شعب كالشعب الفلسطيني، قوة وعزة وكرامة وتصميم ليس لهم مثيل
Neexistuje žádný lid jako palestinský lid s nesrovnatelnou silou, hrdostí, důstojností a odhodláním

افتحو الحدود لليمنين والحصار ....ونعين الفلسطينين
Otevřete hranice Jemencům a obklíčení...a pomůžeme Palestincům


والله إن الشعب الفلسطيني لعظيم علم العالم بأسره معنى العزة والثبات ورفض الذل والمهانة... حياكم الله و نصركم يا اغلى شعب شعب فلسطين الحبيب...
Při Bohu, palestinský lid je velký a naučil celý svět, co znamená pýcha, nezlomnost a odmítnutí ponížení a nedůstojnosti... Kéž vám Bůh žehná a dá vám vítězství, ó nejvzácnější lidé, milovaný lid Palestiny. ..



Je fakt, že diskuze na youtube jsou hodně cenzorované a i ty české pod podobnými příspěvky, třeba o útoku Hamásu na Izraelce jsou o hodně mírnější, takže jsem asi nenašla přiměřenou řežbu totálních hovad a idiotů, akorát v arabském světě, která by byla připodobnitelná kreténismu a debilismu českých diskutérů na zpravodajských serverech.
To bych musela umět arabsky a šmejdit po telegramu, abych našla přiměřenou arabskou, podobně na blití debatu.

Prostě český pašíci kvičí, protože z nich mají strach.
Asi si myslí, že je spasí Jehova, ale zatím to vypadá, že jim spís nakope prdel Alláh.
A svým způsobem jsem přesvědčená, že ve výsledku by to víc poškodilo české muže, než české ženy.

Nechápu, kde se u nás bere tolik primitivních bezmozků, co se chronicky rozhodují a vyjadřují špatně.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter