Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




V tomto je stěžejní brát věci pragmaticky, jakkoliv jsou mytologické a v podstatě i magické.

Proto je třeba se co nejvíc oprostit od náboženství, ale ne od spirituality.
Ta mytologie Posledního soudu, Armageddonu, Svaté války, všechno to podle mě slouží k tomuto účelu, kdy bude tato planeta za dob hvězdného vzestupného tahu nahoru osvobozena od drakoniánského přepadení, které tu trvá minimálně od dob pádu Atlantidy.
Ještě se během toho ukázalo, že jde taky o odstranění archaického vesmírného viru, což je záležitost, která byla v mlze i pro Galaktickou federaci a plnohodnotně se jim to odhalilo až dnes.

Jde o to, aby lidi pochopili, že jejich dávná božstva jsou dost často prostě mimozemské civilizace a proto není dobré slepě věřit náboženským ideologiím, která jsou jenom velice zjednodušená schémátka, která ukazují realitu a bohužel, ta schémátka jsou často nastavená tak, abychom věřili mafiánům a ne policii, zjednodušeně.

V galaxii je mnoho nejrůznějších ras a ne všechny jsou nám přátelské, některé jsou vyloženě agresivní a predátorské, zdá se, že je to tak, že ani v "ráji" a "království božím" nebude prostě všechno jednoduché.
My se tady můžeme mít dobře, pokud budeme chráněni s celou planetou vojensky Galaktickou federací, ovšem hlavní obrana proti všem těm šmejdům z galaxie a z vnějšího vesmírného prostoru je hlavně v kvalitě populace, v jejích hodnotách, spiritualitě, vztahu k přírodě.

Jakože současnost, kdy se valí bezohlednost, násilí, války, sexuální prznění, mučení, technokracie, transhumanismus, pseudohumanismus, debilnění ... to je výsledek velice špatných hodnot populace a velice mizerné spirituality, která byla dlouhé věky podporována zkaženými náboženstvími.
Sice stimul ke vzniku těch náboženství dala Galaktická federace, ale přesto se nakonec ustálily zkažené formy.

Věci jsou složité, není možné postaru nábožensky čekat na naplnění těch mystérií.
Je třeba začít myslet úplně jinak, pokrokově.
Kupř. je nutné pochopit problematiku infiltrací, protože to je nejzákeřnější ze všeho. To je věc, na které se běžně je schopná vysekat i Galaktická federace, protože Drakoniáni jsou dokonalí herci, dokážou předstírat upřímný zájem a vnitřní konflikt, ale přitom je to celé manipulativní hra a parazituje na civilizačních tendencích Galaktické federace, kdy oni tyto členy s podivnými problémy a tématy neničí a nepopravují, ale věnují jim pozornost a jejich tématem se zabývají, v upřímné snaze jim pomoci. Ale, protože Drakoniáni jsou chytří a bezemoční a agresivní, dokážou na tom parazitovat tak, aby způsobili vážné škody a narušení a konflikty uvnitř společnosti.
A to je GF a občas to nestíhá, natož my. Tam už je nutné chápat aspoň reinkarnaci kupř.
Je toho hodně k pochopení.

Mezi náboženstvím a spirituální realitou je velký rozdíl.
Náboženství je ve výsledku nežádoucí, protože to je pitomoučké schémátko, i když v současnosti dokáže udržet lidi aspoň na nějaké úrovni.
Ale vlastní spiritualita, metafyzické chápání, upřímný vztah k vesmírným a kosmickým silám, k přírodě, planetě, vyšší etice, vznešenému duchu atd. - to je prvotní hodnota, ta nejdůležitější.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter